مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان بابت ایمن‌سازی بوستان‌ها هزینه شده است، گفت: تا پایان سال کلیه بوستان‌های قدیمی و از قبل احداث‌شده ایمن‌سازی شده تحویل مردم می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم،عباس حلوایی زاده با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر اظهار داشت: فاز سه امین سازی بوستان‌ها با اعتباری هفت‌میلیاردی از ابتدای سال آغاز شده و تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه مدت اجرای فاز سوم ایمن‌سازی یک‌ساله بوده است،‌افزود: احداث و نصب تابلوهای ایمن، نصب پایه چراغ‌های استاندارد، اجرای کابل‌کشی سرچراغ‌ها طبق نقشه‌های مصوب و تحویل آن به معاونت خدمات شهری از برنامه‌های اجرایی در این فاز است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم ادامه داد:‌ مراحل ایمن‌سازی بوستان‌ها به ترتیب در حال انجام بوده که ایمن‌سازی بوستان علوی هم در دستور کار بوده که تا انتهای سال این بوستان نیز ایمن‌سازی و تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان بابت ایمن‌سازی بوستان‌ها هزینه شده است، ابراز کرد: تا پایان سال کلیه بوستان‌های قدیمی و از قبل احداث‌شده ایمن‌سازی شده تحویل مردم می‌شود.

حلوایی زاده ایمن‌سازی آب‌نماها را نیز مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ایمنی سازی آب‌نماهای موجود در پارک‌ها و لچکی‌های سطح شهر نیز توسط کمیته‌ای بازدید و طرح بهسازی و ایمن‌سازی متناسب با آن مصوب و اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به آغاز ایمن‌سازی آب‌نماها از ابتدای سال تصریح کرد: احداث موتورخانه خشک از ویژگی‌های این طرح بوده که در صورت بروز نواقصی این سیستم از برق‌دار کردن محوطه آب‌نما جلوگیری می‌کند، همچنین مقررشده بازدیدها و نگهداری از این آب‌نماها به‌صورت مستمر در تمام اوقات سال انجام پذیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار