عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب دین:
عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب دین بهترین و راحت ترین راه برای آشنایی محققان و پژوهشگران با کتب دینی و تهیه منابع مورد نیاز را برگزاری نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: نمایشگاه کتاب دین بر این اساس که اکثر پژوهش های دینی در قم انجام می شود کمک خوبی به محققان و موسسات و مراکز پژوهشی است.
کد خبر: ۵۶۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 22 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ابزارهای پژوهش کتاب است اظهار کرد: کتاب های خارج از کشور در دسترس محققین نیست و کتاب های داخل ایران که در قم چاپ نمی شود نیز به راحتی در اختیار آنان قرار نمی گیرند.

وی ادامه داد: نمایشگاه فرصت خوبی است که محققین و پژوهشگران هم منابع مورد نیازشان را تهیه کنند و هم با آثار منتشر شده جدید آشنا شوند. چراکه برای خرید کتاب بر خلاف کالاهای دیگر باید آن را از نزدیک دید و تورق کرد و این فقط در پرتو نمایشگاه میسر است والا با دیدن تبلیغ و یا عکس آن در فضای مجازی یا سایت ها نمی توان به ماهیت و محتوا پی برد و آن را خرید.

عضو شورای سیاستگذاری پنجمین نمایشگاه کتاب دین افزود: همچنین از کتاب هایی که خارج از کشور منتشر می شود اطلاع چندانی در دسترس نیست و بهترین راه مطلع شدن و مشاهده نزدیک این کتاب ها مراجعه حضوری به نمایشگاه های کتاب است.

مختاری بهترین و راحت ترین راه برای آشنایی محققان و پژوهشگران با کتب دینی و تهیه منابع مورد نیاز را برگزاری نمایشگاه کتاب دین عنوان و خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب دین بر این اساس که اکثر پژوهش های دینی در قم انجام می شود کمک خوبی به پژوهشگران و موسسات و مراکز پژوهشی است و استقبال خوبی نیز در این مدت شاهد بودیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار