سردار مجتبایی:
فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اگر ارتقاء فرهنگ را که یکی از مسیرهای آن کتابخوانی و توجه به کتاب در جامعه است بخواهیم به خوبی در جامعه حس و مشاهده کنیم باید نسبت به کتابخوانی و انتشار کتاب های مفید تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه کتاب اگر چه کار مشکلی است ولی به دلیل اثرگذاری آن بر فرهنگ عمومی و همچنین ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه کار بسیار با ارزشی است، اظهار کرد: اگر ارتقاء فرهنگ را که یکی از مسیرهای آن کتابخوانی و توجه به کتاب در جامعه است بخواهیم به خوبی در جامعه حس و مشاهده کنیم باید نسبت به کتابخوانی و انتشار کتاب های مفید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این خصوص در سطح کشور به ویژه در استان قم هر ساله با برپایی نمایشگاه های کتاب تلاش شده در ارتقاء فرهنگ عمومی اثرگذاری شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به بازدید از غرفه های نمایشگاه کتاب دین و کتاب استان قم، ابراز کرد: با تلاش مسئولان و عوامل اجرایی نمایشگاه امسال چه در کمیت و چه در کیفیت توسعه را شاهد هستیم.

سردار مجتبایی افزود: اراده دوستان برگزاری نمایشگاه بر این است که روز به روز و سال به سال فضای نمایشگاه، فضای معنادارتری باشد و در توسعه فرهنگی، اجتماعی، علمی و معرفتی جامعه اثر گذار باشد و بنده تقدیر و تشکر می کنم از عواملی که در ارتقاء فرهنگ و معرفت در جامعه تلاش می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار