نماینده انتشارات آبرنگ مطرح کرد
نماینده انتشارات آبرنگ بابیان اینکه رسالت‌ انتشارات آبرنگ پرورش خلاقیت و ابتکار در کودکان است، گفت: مجموعه «چرا و چگونه»، مجموعه«lQ»، و مجوعه «شعر و نقاشی» از جمله کتبی است که به این منظور تولیدشده‌است.
کد خبر: ۵۶۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 22 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، علی کشتکار بااشاره به اینکه انتشارات آبرنگ به‌صورت تخصصی در زمینه کودک فعالیت دارد، اظهار کرد: این انتشارات به تولید کتاب کودک از ۲ سال تا مقطه دبیرستان اهتمام دارد.

وی بابیان اینکه انتشارات آبرنگ در سال ۱۳۸۰ تاسیس ‌شده‌است، افزود: تاکنون هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده‌است که بیش از ۱۲۰ عنوان آن متعلق به سال ۹۶ است.

نماینده انتشارات آبرنگ بااشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در غرفه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گردآوری شده‌است، ابراز کرد: کتب تولیدی انتشارات در زمینه‌های داستان، شعر، رنگ‌آمیزی و کمک‌آموزشی است.

وی پرتیراژترین کتب انتشارات را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: آموزش مهد در ۱۰ جلد، آموزش پیش‌دبستانی در ۱۲ جلد که ۴ جلد آن پرفروش بوده و کتاب کمک‌آموزشی عربی دبیرستان در صدر پرفروش‌ها قرار دارند.

کشتکار با تاکید براینکه کتب ترجمه‌شده با دقت و حساسیت انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: کتاب «موش‌های ناقلا» نوشته «هلن بیت ریکس پاتر» و «مرغ تخم طلا و یک داستان دیگر» از «یورد پراکش چارلها» از آن جمله به‌شمار می‌روند.

وی با تاکید براینکه اعضای اتاق فکر کتب کودک و کمک‌آموزشی به صورت مجزا از هم فعالیت دارند، تصریح کرد: در زمینه کمک‌آموزشی اساتید به‌نام و سرگروه‌ها حضور دارند که با هماهنگی و مشورت یکدیگر به تالیف کتب می‌پردازند.

نماینده انتشارات آبرنگ اتاق فکر کودکان را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: اعضای این اتاق را مولفان سرشناس و زبده در زمینه کودک و دکترای روان‌شناس تشکیل می‌دهند که براساس نیازسنجی روز بازار کتاب و استقبال‌های صورت‌گرفته به تالیف و ترجمه اهتمام دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کتب چاپ‌شده در زمینه کودک و کمک‌آموزشی با همکاری نهادهایی چون بهزیستی و آموزش و پرورش صورت می‌گیرد تا کاربرد و استفاده بیشتری برای مخاطب داشته‌باشد.

کشتکار با تاکید براینکه برخی کتب به‌صورت انحصاری ترجمه و تدوین شده‌است، اظهار کرد: مجموعه «ماجراهای یان و یولیا» نوشته «مارگارت رتیچ» است که به‌صورت انحصاری انتخاب و ترجمه شده‌است.

وی بااشاره به اینکه رسالت‌ انتشارات آبرنگ پرورش خلاقیت و ابتکار در کودکان است، گفت: مجموعه «چرا و چگونه»، مجموعه«lQ»، و مجوعه «شعر و نقاشی» که به آموزش شعر و نقاشی به کودک پرداخته و سبب استفاده وی از دو نیمکره مغز خود به‌صورت همزمان می‌شود، از جمله کتبی است که به این منظور تولیدشده‌است.

نماینده انتشارات آبرنگ در پایان بااشاره به کیفیت محصولات این انتشارات، خاطرنشان کرد: کتب کودک این انتشارات با کاغذهای گلاسه تولید‌شده تا برای سنین پایین کودکان قابل استفاده باشد، همچنین طراحی تصویر با دقت و ظرافت بالا صورت گرفته‌ تا جذابیت بیشتری داشته‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار