رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر سرعت وزش باد در استان، 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری به تدریج کاهش ابر و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، امروز حداقل وحداکثر دمای قم دو درجه و 15 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم سه درجه و 16 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد است، گفت: در روز جمعه آب و هوای استان کمی ابری در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده و در ارتفاعات بارش باران و برف است.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حاکثر دمای استان دو درجه و 18 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب دو درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه کهک با دو درجه و منطقه جمکران با 18 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار