براي مرحله نهايي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر
کاپیتان با سابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به یاران عشق ملحق شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا کریمی بازیکن با اخلاق، فنی و با سابقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که حضور در چند دوره بازی‌های پارالمپیک، پیکارهای قهرمانی جهان و مسابقات مختلف آسیایی و بین‌المللی را تجربه کرده بعد از چند سال عضویت در تیم مطرح ایثار قم به صورت قرضی به جمع یاران کمال عشق در تیم بسکتبال با ویلچر هیات زنجان ملحق شد.

کریمی در سال‌های عضویت خود در تیم ایثار قم دو قهرمانی لیگ برتر، دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر، مقام سوم مسابقات بین‌المللی 2015 بسکتبال با ویلچر در اصفهان و چندین عنوان شاخص و قابل توجه دیگر را کسب کرده و به عنوان کاپیتان این تیم از تجارب ارزنده‌ای برخوردار است.

این بازیکن با تجربه با توجه به حضور نیافتن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور با موافقت علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم برای مرحله نهایی لیگ برتر امسال به عضویت تیم هیات زنجان درآمد.

این در حالی است که کریمی امسال به واسطه حضور تیم جانبازان و معلولین ایثار قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران برای هیچ تیمی بازی نکرد و بلافاصله بعد از پایان بازی‌های لیگ دسته دوم که با قهرمانی ایثار قم و صعود این تیم به لیگ دسته اول همراه بود، راهی  تیم بسکتبال با ویلچر هیأت زنجان شد تا این تیم را در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر همراهی کند.

تیم هیأت زنجان با هدایت کمال عشق یکی از چهره‌های شناخته شده و با سابقه بسکتبال با ویلچر ایران که نقش سازنده‌ای در استعدادیابی و پرورش نخبه‌های این رشته دارد، در رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر با تیم نایب‌قهرمان فصل قبل مسابقات یعنی هیأت آمل رقابت خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار