در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت استان قم مطرح شد
در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت استان قم بر ضرورت اولویت بندی مشکلات تولیدکنندگان در این استان تاکید شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت استان قم ظهر امروز در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

ابوالفضل خاکی در ابتدای این جلسه با اشاره به تاثیر تغییرات اخیر قیمت دلار در افزایش قیمت مواد پتروشیمی اظهار کرد: افزایش قیمت دلار موجب شده است که قیمت مواد پتروشیمی در زمان کوتاهی بالا برود، اما کاهش قیمت دلار هنوز موجب کم شدن قیمت این مواد نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم ادامه داد: سود شرکت‌های پتروشیمی در کشور حدود 50 درصد است، در حالی که سود این شرکت‌ها در دنیا حدود 10 درصد است.

منصور فرزانه مدیرکل استاندارد استان قم در ادامه این جلسه گفت: پیشنهاد کردیم که بازرسی انرژی واحدهای تولیدی هر چند سال یک بار صورت بگیرد، تعرفه این بازرسی‌ها سنگین است و در صورت عدم انجام بازرسی‌ها، جریمه‌های سنگینی به واحدهای تولیدی اعمال خواهد شد.

سید مهدی صادقی نیز در بخش پایانی جلسه با اشاره به ضرورت اولویت بندی مشکلات اظهار کرد: مشکلات زیادی در کشور و استان قم وجود دارد و باید این مشکلات را براساس اهمیت اولویت بندی کنیم تا بتوانیم با ارائه راهکارها این مشکلات را حل کنیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد برای حل مشکلات تولیدکنندگان به صورت حضوری به تهران خواهم رفت تا بتوانم مانعی را از مقابل مسیر تولیدکنندگان بردارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار