آیت الله مکارم شیرازی:
آیت الله مکارم شیرازی گفت:متاسفانه امروز از زندگی ساده خبری نیست، بلکه بعضی برای جمع آوری پول و زندگی پر زرق و برق با هم مسابقه می گذارند.
کد خبر: ۵۶۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 20 February 2018

به گزارش تابناک قم ؛ آیت الله مکارم شیرازی،از مراجع تقلید امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را رونق گرفتن مراسم‌های مذهبی مانند فاطمیه خواند و گفت: این مراسم ضمن تحکیم وحدت مسلمانان موجب ترویج فضائل ائمه اطهار می‌شود.به گزارش تابناک قم ؛ آیت الله مکارم شیرازی،از مراجع تقلید امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را رونق گرفتن مراسم‌های مذهبی مانند فاطمیه خواند و گفت: این مراسم ضمن تحکیم وحدت مسلمانان موجب ترویج فضائل ائمه اطهار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از سوی دیگر انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند، افزود: به همین دلیل ضد انقلاب‌ها با رونق گرفتن و برگزاری این مراسم ها مخالفت می‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت الگو گرفتن جوانان از زندگی ساده و به‌دور از تجملات حضرت زهرا، تصریح کرد: متاسفانه امروز از زندگی ساده خبری نیست، بلکه بعضی برای جمع آوری پول و زندگی پر زرق و برق با هم مسابقه می گذارند!

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برخی برای ترویج بی حجابی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اینکه یک دختری در تهران روسری اش را بر میدارد و (چرخ می دهد!) در اصل می خواهد به نظام جمهوری اسلامی بی احترامی و توهین کند که باید با او برخورد شود تا بدانند گذشتن از خطوط قرمز، آن هم در کشوری که اسلامی است و معیارهای مشخص و معینی دارد بی جواب نمی ماند.

وی افزود: آنهایی که حامی و ترویج دهنده بی حجابی هستند و مدام می گویند در کجای قرآن (حجاب) آمده و دختران را به برهنگی تشویق میکنند ، همان غرب پرستان کوتاه فکر هستند که با نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفند و هدفشان هم جز ضربه زدن به این نظام و فراموش شدن آرمان های انقلاب چیز دیگری نیست.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: احترام به ارزشها و عقاید یک ملت باید همیشه مورد توجه باشد همان گونه که یک (زن) سیاستمدار غربی وارد یک کشور اسلامی می شود شئونات آن کشور را رعایت میکند.

این مرجع تقلید در آخر با اشاره به تلاش دشمنان برای به انحراف کشاندن عقاید جوانان گفت: خانواده ها ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و بخصوص صداوسیما باید مراقب جوانان باشند تا فریب دشمنان را نخورند و در لجن زار فضای مجازی آسیب نبینند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار