رئيس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم از موفقيت دووميداني‌كاران قم در كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي ماراتن ايران خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: کسب عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره تیم ماراتن هیأت دوومیدانی استان قم در مسابقات کشوری یک دستاورد بسیار بزرگ و ارزنده برای خانواده بزرگ این رشته و جامعه ورزش قم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امیر طیب‌لی در این دوره از مسابقات مقام پنجم کشور را با ثبت رکورد 2 ساعت و 45 دقیقه و 18 ثانیه و 74 صدم ثانیه به نام خود ثبت کرد و رامین ستارپور دیگر نماینده قم با زمان 2 ساعت و 47 دقیقه و 29 ثانیه و 47 صدم ثانیه روی سکوی هفتم جای گرفت.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: پیکارهای رده سنی بزرگسالان دوومیدانی ماراتن با عنوان جام هرمز به میزبانی جزیره هرمز به انجام رسید و مسافت رقابت 42 کیلومتر و 195 سانتیمتر بود و در آن تیم هیأت دوومیدانی قم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع عنوان نایب‌قهرمانی چهارمین دوره پیکارهای دوومیدانی ماراتن جام هرمز به تیم هیأت دوومیدانی قم تعلق گرفت، در حالی که تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های هیأت البرز و خراسان‌رضوی نیز بعد از قم روی سکوهای سوم و چهارم جای گرفتند.

رضایی در ادامه به اعزام تیم دوومیدانی جوانان قم به مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: دوومیدانی‌کاران مواد 60 با مانع، پرش با نیزه، 400 متر امدادی و پرتاب وزنه در ترکیب نهایی تیم جوانان قم در رقابت‌های داخل سالن ایران با حریفان شرکت کننده به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: علی سلامتیان در رشته ۶۰ متر با مانع، سیدعلی حسینی در پرش با نیزه، امیر مقدمی به همراه مهدی حاجی‌لو در رشته‌های ۴۰۰ متر و امدادی، محمدباقر محمدی در ۶۰ متر و امدادی، علی‌محمد زابلی در پرش با نیزه، علی کشاورز در ۶۰ متر مانع، علی قاسم‌بابایی در ۶۰ متر و امدادی، محمدتقی مهرعلی در پرتاب وزنه اعضای تیم هیأت قم محسوب می‌شوند و محمد‌رضا اسحاقی نیز مسوولیت مربیگری و سرپرستی تیم را عهده‌دار بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار