مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم:
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از تكميل و بهره برداري از بوستان ۶۰۰۰ مترمربعي بانوان تا پايان سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 9 هزار و 600 مترمربع بوستان شهری در منطقه 6 ایجاد شده است اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از بوستان 6 هزار مترمربعی بانوان تا پایان سال نیز از دیگر اقداماتی است که در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به بهسازی ۱۷ هزار مترمربع از بوستان‌های منطقه اشاره کرد و گفت: هشت قطعه بوستان به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیونی نیز تا پایان سال احداث و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار مترمربع باغچه سازی در حاشیه معابر و نیز کاشت ۲۶ هزار اصله درخت در این منطقه از اقدامات مهم سال جاری برای توسعه فضای سبز بوده است گفت: ۱۴ هزار مترمربع جنگل کاری در محدوده کمربندی و منطقه انجام شده و تا پایان امسال نیز  4 هزار و 500 متر باغچه سازی و نیز 3 هزار متر توسعه فضای سبز در کمربندی انجام خواهد شد.

جوادیان با تاکید بر اینکه عزم سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بر این است که سالیانه بیش از 300 هکتار توسعه فضای سبز شهری داشته باشد اظهار کرد: این کار در راستای دستیابی به سرانه‌های استاندارد فضای سبز با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا افق 1400 به این مهم دست یابیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار