مدیرکل برنامه ریزی آموزشی و ارزشیابی تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب ایرانی و بین الملل سطح دو خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمد هادی حسینی خراسانی به برگزاری پنجمین مسابقه علمی کوثر در جامعه‌الزهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه به منظور افزایش نشاط علمی و ایجاد رقابت سالم میان طلاب سطح دو(ایرانی و بین‌الملل) بخش‌های مختلف آموزشی جامعه‌الزهرا(س) از جمله تمام‌وقت، نیمه‌وقت، پاره‌وقت، غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی با بیان اینکه علاوه بر طلاب جاری جامعه‌الزهرا(س)، فارغ التحصیلان نیمسال اول ۹۷-۹۶ هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: در پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر، چهار موضوع صرف، نحو، فقه و اصول برای ارزیابی تخصصی سطح علمی بانوان طلبه ارائه شده است.

حسینی خراسانی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم هر موضوع و طلابی که حداقل ۷۰ درصد امتیاز را کسب کرده باشند، از مزایایی چون اولویت جذب در مدرسه استعدادهای برتر، اولویت برای تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و دریافت جوایز بهره‌مند می‌شوند.

وی زمان ثبت نام در این مسابقه را تا ۳۰ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه دانش‌پژوهان به نشانیhttp://student.jz.ac.ir‎ مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی یادآور شد: مسابقه علمی کوثر، ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در جامعه‌الزهرا(س) و برخی شهرستان‌ها(برای طلاب حضوری و مجازی) برگزار می‌شود که مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان ها در صورت به حدنصاب رسیدن در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار