با پیام آیت الله سبحانی؛
یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) با پیام آیت الله العظمی سبحانی در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 17 February 2018

به گزارش تابناک قم، با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری این مرکز در قم، گفت: یازدهمین دوره این مسابقات از امروز به میزبانی مجتمع فرهنگی نور و با پیام آیت الله العظمی سبحانی آغاز شد.

مرتضی نجفی قدسی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۴ هزار و ۶۰۸ نفر برگزار می‌شود که ۵۰۵ نفر از شرکت کنندگان اتباع غیر ایرانی از ۱۶ کشور جهان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات در ۶ رشته برگزار می‌شود، بیان کرد: حفظ کل قرآن کریم با شرکت ۵۰۱ نفر، حفظ۲۰ جزء با شرکت ۴۱۹ نفر، حفظ ۱۰ جزء با شرکت هزار و ۱۲۱ نفر ، حفظ ۵ جزء با شرکت هزار و ۵۴ نفر و رشته قرائت و ترتیل هرکدام با شرکت ۹۴۹ نفر و ۵۶۴ نفر از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات است.

مسئول دارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از استان‌های قم، تهران، اصفهان، خراسان رضوی و استان مرکزی حضور دارند.

وی ابراز داشت: یازدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی(ع) از ۲۸ بهمن‌ماه آغاز و تا سوم اسفندماه در مجتمع فرهنگی نور ادامه دارد.

نجفی قدسی با اشاره به اینکه مسابقات در رده سنی ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات در سالن زائر سرای مجتمع فرهنگی نور اقامت دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار