رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 16 February 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری در بیشتر ساعات بارش باران، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 5 درجه و 13 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 5 درجه و 16 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز و فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز یکشنبه هفته آینده  جهت ورزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی، آب و هوای استان قم در روز یکشنبه هفته آینده، نیمه ابری تا ابری، در برخی از ساعات بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف را شاهد خواهیم بود، در این روز حداقل و حداکثر دمای قم 6 درجه و 16 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5 درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب منطقه کهک با 5 درجه و منطقه فدک با 18 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار