رئیس مجمع عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور:
رئیس مجمع عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کمک به مردم نیازمند مناطق محروم را یکی از وظایف انسانی دانست و گفت: حضور پر رنگ بسیج جامعه پزشکی در این مناطق بسیار آشکار است؛ اسلام در زمینه اخلاق پزشکی نظریه‌های زیادی دارد و الگوی کاملی در این زمینه است.
کد خبر: ۵۶۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید مسعود خاتمی صبح امروز در هشتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و چهارمین نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد اظهار کرد: اخلاق پزشکی از مسائل بسیار مهمی است که باید در این زمینه اسلام را سرلوحه قرار دهیم.

وی افزود: پزشکانی هستند که بدون توجه به جنبه‌های مادی، معنویت را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و همواره رضایت الهی را مدنظر دارند.

رئیس مجمع عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه داشتن روحیه بسیجی بسیار مورد اهمیت است خاطرنشان کرد: داشتن روحیه بسیجی در جامعه بسیار مهم است و باید برای گسترش و ترویج روحیه بسیجی بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پزشکانی هستند که بدون توجه به جنبه‌های مادی، معنویت را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و در مواقع حساس وارد میدان می‌شوند؛ پزشکان با روحیه بسیجی باید مسائلی که در جامعه وجود دارد و از نگاه دیگران دیده نمی شود را ببینند و نگاه بسیجی به کارها داشته باشند تا شاهد اثربخش بودن کار باشیم.

خاتمی کمک به مردم نیازمند مناطق محروم را یکی از وظایف انسانی دانست و گفت: حضور پر رنگ بسیج جامعه پزشکی در این مناطق بسیار آشکار است؛ اسلام در زمینه اخلاق پزشکی نظریه‌های زیادی دارد و الگوی کاملی در این زمینه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار