همزمان با ایام فاطمیه؛
معاون استاندار قم گفت: مراسم تشییع باشکوه ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس دوشنبه آینده همزمان با ایام فاطمیه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، احد جمالی در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام استان قم که در محل استانداری قم برگزار شد طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا(س) را نمادی از مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان و اظهار کرد: شهید و شهادت درس برگرفته شده از مکتب فاطمی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام در قم تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها و مراکز میزبان پیکر مطهر شهدا، باید تمهیدات و تدابیر لازم در جهت انجام شکوهمند این مراسم اتخاذ نمایند.

معاون استاندار قم با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم تشییع شهدای گمنام خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجم دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نسل‌های جدید منتقل کرد.

شایان ذکر است پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با ۲۸ استان کشور، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۳۰ بهمن از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و در دانشگاه‌های علوم پزشکی و باقرالعلوم و مرکز آموزش پاسداری علویون و مجتمع صنعتی بعثت تدفین خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار