استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم گفت: امسال با کاهش 69 درصدی نزولات آسمانی در استان مواجه شدیم، این رقم در کشور 49 درصد بود.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در استان قم اظهار کرد: در دهه فجر 146 پروژه با 492 میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری رسید و افتتاح این پروژه‌ها انعکاس خوبی در قم داشت.

وی ادامه داد: حضور پرشکوه مردم در روز 22 بهمن را شاهد بودیم، امسال سال خاصی به لحاظ مسائل سیاسی و بین المللی بود و حضور پرشور مردم نشان از این داشت که مردم وضعیت را درک کردند و تشخیص به موقع دادند.

استاندار قم افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر از سال گذشته بود و این مساله را در شهر قم و بقیه شهرهای کشور شاهد بودیم، اطلاع رسانی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی صورت گرفت.

صادقی تهیه گزارش از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های استان باید برای تکمیل سریع تر این پروژه‌ها تلاش کنند.

وی ادامه داد: طی دو روز اخیر استانداران کشور جلساتی را در زمینه اشتغال در تهران داشتند، در این جلسات وزرای مربوطه حضور پیدا کردند تا برای حل مشکلات در این زمینه تصمیم گیری شود.

استاندار قم افزود: حفظ وحدت و انسجام و امیدواری به آینده برای حل مشکلات کشور ضروری است، اشتغال اولویت نخست دولت است.

صادقی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی در استان قم اظهار کرد: امسال با کاهش 69 درصدی نزولات آسمانی در استان مواجه شدیم، این رقم در کشور 49 درصد بود، دستگاه‌های اجرایی مختلف باید برای حل مشکل آب تلاش کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید به گونه ای عمل کنند که در زمینه آب شرب در فصل تابستان با مشکلی مواجه نشویم، این مساله باید به خصوص در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قم و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم قرار بگیرد.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در کشور این است که بانک‌ها به اندازه ای که منابع دارند، تسهیلات نمی‌دهند، باید اشتغال را در اولویت قرار بدهیم تا بتوانیم مشکل بیکاری را حل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار