مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تاکنون 40 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده و حدود 378 واحد مسکن مهر نیمه تمام در قم باقی مانده است.
کد خبر: ۵۶۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری با اشاره به محور تاریخی شهر قم اظهار کرد: این محور از بیت تاریخی امام خمینی(ره) به سمت گذرخان، عشقلی، میدان میر و در نهایت چهل اختران است، برای کف سازی و جداره سازی این محور پروژه‌هایی را پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: بافت فرسوده شهر قم حدود هزار و 800 هکتار است، برای بازآفرینی این شهر مطالعاتی در سال گذشته انجام دادیم و براساس این مطالعات باید حدود سه هزار هکتار از مساحت شهر بازآفرینی شود که 700 هزار نفر از مردم قم در این مساحت زندگی می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: حدود 30 درصد از مساحت شهر قم بافت فرسوده است و تاکید وزارت راه بر محله محوری و توسعه درون زا در شهرهایی همچون قم است.

صبوری با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در استان قم اظهار کرد: این پروژه در استان تقریبا تمام شده، دلیل عدم تکمیل چند پروژه مسکن مهر در قم، مشکلات مدیریتی تعدادی از تعاونی‌های مسکن مهر استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: تاکنون 40 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده و حدود 378 واحد مسکن مهر در قم نیمه تمام باقی مانده است، جلساتی به صورت هفتگی برای بررسی حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر نیمه تمام در استان قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار