رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در قم شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف، از اواخر وقت کاهش ابر و افزایش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل وحداکثر دمای قم 5 درجه و 14 درجه است ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه ، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 5 درجه و 16 درجه است افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی آب و هوای استان قم در فردا را قسمتی ابری دانست و تصریح کرد: فردا به تدریج شاهد کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود، روز پنجشنبه هم آب و هوای استان قم کمی ابری، در اواخر وقت افزایش ابر و در برخی از ساعات همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5 درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 18 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 5 درجه و منطقه نیروگاه حرارتی با 18 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار