سردبیر خبرگزاری حوزه:
سردبیر خبرگزاری حوزه گفت: ملت بحرین از مظلومیت مضاعف رنج می‌برد و اکنون رژیم آل خلیفه بی سابقه ترین اقدامات ظالمانه را در حق این ملت انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، حسن صدرایی عارف در نشست تخصصی بررسی حقوقی اعدام‌های اخیر در بحرین که در خبرگزاری حوزه برگزار شد با اشاره به ظلم‌های رژیم آل خلیفه اظهار کرد: ظلم‌های این رژیم علیه مردم بحرین، تاسف برانگیز است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی بررسی حقوقی اعدام‌های اخیر در بحرین با پیگیری جمعیت همبستگی با ملت بحرین و خبرگزاری حوزه برگزار شد و این نشست، یک نشست علمی و حقوقی است که کارشناسان متخصص و علمای بحرین در آن شرکت کردند.

سردبیر خبرگزاری حوزه افزود: ملت بحرین از مظلومیت مضاعف رنج می‌برد و اکنون رژیم آل خلیفه بی سابقه ترین اقدامات ظالمانه را در حق این ملت انجام می‌دهد، سرکوب ملت بحرین توسط رژیم آل خلیفه به صورت شبانه روزی در جریان است.

صدرایی عارف نگاه خبرگزاری حوزه به مساله بحرین را صرفا مذهبی ندانست و تصریح کرد: نگاه خبرگزاری به این مساله، انسانی است. رسانه حوزه، وظیفه حساس بودن و مطالبه گری را در قبال تحولات جامعه و جهان دارد، این رسانه نسبت به تمام مسائل مرتبط با دین و انسانیت احساس وظیفه می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید صدای مظلومیت ملت بحرین به مجامع حقوقی برسد، بررسی علمی و حقوقی اعدام‌های اخیر در بحرین براساس معیارهای بین المللی انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار