آیت‌الله یزدی:
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور مردم گفت:دشمنان به‌دنبال کمرنگ‌کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت‌کنندگان سبب یأس و ناامیدی آنان شد.
کد خبر: ۵۶۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم؛  آیت‌الله محمد یزدی در دیدار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به  اینکه نیروی انتظامی یکی از بخش‌های مهم در نیروهای مسلح و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: یکی از حساس‌ترین مسئولیت‌ها در کشور تأمین نظم و امنیت بوده که بر‌عهده نیروی انتظامی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ناجا بیشترین نقش را در نیروهای مسلح بر‌عهده دارد، ضمن تحسین افزایش معنویت در نیروی انتظامی و اهتمام بیش از پیش این نیرو نسبت به برنامه‌های معنوی و قرآنی تأکید کرد: منشأ بسیاری از جرائم کم‌کاری پلیس درونی افراد است.

وی گفت: پس از انقلاب و با ادغام ژاندارمری، کمیته و شهربانی با عنوان ناجا توسط مجلس شورای اسلامی، همواره شاهد افزایش روح تکامل در نیروی انتظامی از لحاظ تشکیلات داخلی و همچنین عقیده، فکر و اندیشه هستیم.

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه پیشگیری کم‌هزینه‌تر از درمان است، کار نیروی انتظامی را به دلیل قرار داشتن تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و نایب امام زمان‌(عج) مقدس دانست و گفت: باید ارزش این قداست را ارج نهاد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن، گفت: دشمنان به‌دنبال کمرنگ‌کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت‌کنندگان که نشان از علاقه آن‌ها به نظام اسلامی است، سبب یأس و ناامیدی آنان شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سپس حمایت همه‌جانبه مردم نسبت به انقلاب اسلامی را سبب سنگین‌تر شدن وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: مردم علاقه‌مند به نظام و رهبری، هرگاه احساس تکلیف کنند با حضور خود درصحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار