مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: 650 ایثارگر استان به صورت مستمر در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند و از اعضای تیم های ورزشی در استان هستند.
کد خبر: ۵۶۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی عنوان کرد: جانبازان فعال‌ترین گروه‌های ایثارگری هستند که در تیم‌های مختلف در طول سال فعالیت نموده و صاحب مقام‌های ملی و بین‌المللی شده‌اند.به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی عنوان کرد: جانبازان فعال‌ترین گروه‌های ایثارگری هستند که در تیم‌های مختلف در طول سال فعالیت نموده و صاحب مقام‌های ملی و بین‌المللی شده‌اند.

وی ادامه داد: فعال‌ترین رشته‌های ورزشی فوتسال جانبازان،‌ بسکتبال با ویلچر جانبازان، والیبال نشسته،‌ کوه‌نوردی،‌ دارت،‌ تنیس روی میز، ‌تیرو کمان و شنا می‌باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ایثارگران در 20 رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند و توانسته‌اند با حضور موفق در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و صاحب مقام‌های جهانی شوند.

سردار هاشمی عنوان کرد: ورزشهای همگانی نیز از دیگر حوزه‌های مد نظر است که با هدف ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به مناسبت‌های مختلف در رشته‌های کوه‌پیمایی، ‌دشت‌پیمایی و پیاده‌روی صورت می‌گیرد که حدود 3000 نفر در طول سال از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.  

وی افزود: بیش از 70درصد مسابقات و تمرینات ورزشی در سالن ایثار توانبخشی استان انجام می شود و بخشی از این مسابقات و برنامه ها نیز به صورت مشارکتی با استانداری،‌ اداره کل ورزش و جوانان،‌ هیات جانبازان و معلولین و ‌بهزیستی و... انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار