مسؤوول كميته آموزش هیأت فوتبال استان قم خبر داد
مسؤول كميته آموزش هیأت فوتبال استان قم گفت: برای نخستین‌بار دوره مربیگری دروازه‌بانی سطح یک آسیا در قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم،اکبر روح‌پروراظهار کرد: کمیته آموزش هیأت فوتبال از زمان تصدی مسوولیت، نسبت به نیازهای آموزشی فوتبال قم حساسیت خاصی داشته و با بررسی‌ها و نیازسنجی‌های مختلف در راستای رفع نواقص آموزشی مربیان به ویژه در بخش نیروی انسانی و تخصص‌های مورد نیاز برآمده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به نیاز مبرم فوتبال قم به مربیگری دروازه‌بانی که یکی از پست‌های تخصصی فوتبال محسوب می‌شود، این کمیته از ابتدای سال جاری تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با یاری مدرس برجسته دروازه‌بانی، استاد جلال بشرزاد و همکاری کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و اولویت‌دهی به برگزاری این دوره در سال 96، برای نخستین‌بار دوره سطح یک دروازه‌بانی آسیا را در قم میزبانی کند.

مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، این دوره با حضور مربیانی از سراسر کشور روز چهاردهم اسفندماه به میزبانی مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، مدت این دوره نیز یک هفته است و مربیان در هر روز چهار جلسه شامل دو جلسه عملی و دو جلسه تئوری را آموزش می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان و استقبال این عزیزان از سراسر کشور، تعداد محدودی امتیاز شرکت در دوره را با اولویت مربیان سطح استان قم در اختیار مربیان عزیز قمی قرار داده‌ایم و این گفت‌وگو به عنوان آخرین فراخوان بوده و مربیان متقاضی فقط یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم نسبت به ثبت تقاضای خود و تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

روح‌پرور در پایان اظهار کرد: شرایط اختصاصی شرکت در دوره آموزش مربیگری دروازه‌بانی فوتبال، داشتن مدرک C آسیا و فعالیت یک ساله پس از دریافت مدرک C آسیا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار