معاون روایت سیره شهدا گفت: هم‌اکنون ۱۶۰۰ روحانی جذب موسسه روایت سیره شهدا شده‌اند.
کد خبر: ۵۶۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی یزدی در نشست مطبوعاتی نخستین همایش آموزش روایتگری جبهه مقاومت در ساختمان شهید ضابط با اشاره به اینکه موسسه روایت سیره شهدا خدمات فراوانی در عرصه آموزش داشته است، اظهار داشت: در مدت 16 سال گذار از تأسیس موسسه روایت سیره شهدا این موسسه در زمره خدمات خود 1600 روحانی را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه درخواست‌های زیادی از سراسر کشور برای بهره‌مندی از خدمات موسسه روایت سیره شهدا می‌شد تصمیم به برگزاری همایش‌های سلسله‌ای آموزش روایتگری جبهه مقاومت گرفتیم، افزود: محتواهای بسیاری در این همایش ارائه می‌شود.

دبیر نخستین همایش روایتگری سیره شهدا با اشاره به اینکه این همایش در سطح ملی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش از یک جلد کتاب جبهه مقاومت رونمایی می‌شود و از این کتاب به‌تمامی حضار و میهمانان این همایش اهدا می‌شود.

یزدی با اشاره به اینکه کتب و محصولات منتشرشده در عرصه جبهه مقاومت در این همایش ارائه می‌شوند، تأکید کرد: صد عنوان محصول فرهنگی ازجمله فلش کارت، نرم‌افزار و کتبی که از سراسر کشور جمع شده‌اند در این همایش رونمایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این محصولات به خاطرات شخصی افراد می‌پردازند، تأکید کرد: این خاطرات هم ازلحاظ میدانی و هم ازلحاظ جغرافیایی برای مدعوین ارائه و بیان می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار