پس از زنجان؛
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از نایب قهرمانی تیم فلوربال قم در لیگ فلوربال کشور پس از تیم زنجان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا توکلی اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های لیگ فلوربال باشگاه‌های کشور جام فجر در ساری در حالی به پایان رسید که تیم فلوربال استان قم موفق شد عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات فلوربال لیگ باشگاه‌های کشور جام فجر - یادواره شهید سید مصطفی علمدار که در شهر ساری جریان داشت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید و تیم قم بالاتر از میزبان به مقام دوم دست پیدا کرد و بار دیگر نشان داد که در این رشته ظرفیت خوبی دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: این مسابقات با حضور ۵ تیم برگزار شد که در پایان این رقابتها تیم زنجان با کسب ۸ امتیاز رتبه نخست را به خود اختضاص داد و تیم‌های قم و مازندران الف به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و نمایندگان کردستان و مازندران ب نیز در این مسابقات حضور داشند.

توکلی بیان داشت: تیم قم فلوربال استان قم ۲ ماه پیش هم در عین ناباوری و شگفتی سازی مقام چهارم مسابقات فلوربال قهرمانی کشور را در اصفهان به دست آورده بود و مربیگری تیم قم بر عهده حسین خلیلی بازیکن ملی پوش قمی بود.

وی عنوان کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کند و در قم، رشته‌هایی چون فلوربال، دارت، راگبی، به یس بال و سافت بال فعالیت عمده‌ای دارند و در بخش زنان نیز تیم کریکت زنان قم پاییز امسال در مسابقات کشوری حضور یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار