گزينه سرمربيگري تيم فوتبال صباي قم با رد پذيرش اين مسووليت در نماينده فوتبال قم گفت: فعلا به صباي قم کمک می کنم اما سرمربی نیستم.
کد خبر: ۵۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 12 February 2018

به گزارش تابناک قم، پیش از مسابقه معوقه صبای قم با ملوان بندر انزلی از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران بود که خبر سرمربیگری محمد مومنی بازیکن اسبق تیم‌ مطرح استقلال تهران در تیم صبای قم بر سر زبان‌ها افتاد اما مومنی هنوز این موضوع را قطعی نمی‌داند.به گزارش تابناک قم، پیش از مسابقه معوقه صبای قم با ملوان بندر انزلی از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران بود که خبر سرمربیگری محمد مومنی بازیکن اسبق تیم‌ مطرح استقلال تهران در تیم صبای قم بر سر زبان‌ها افتاد اما مومنی هنوز این موضوع را قطعی نمی‌داند.

با این حال بازیکن زابلی فوتبال ایران که علاوه بر استقلال تهران سابقه بازی در باشگاه‌های دیگری همچون پلی‌اکریل اصفهان، پیام مشهد، راه‌آهن تهران، سایپا تهران، هما تهران، ارزروم‌اسپور ترکیه و پائوک سالونیک یونان را دارد این روزها در تمرینات صبای قم حضور می‌یابد.

مومنی که هم‌اکنون به مربیگری، استعدادیابی و تدریس می‌پردازد و در مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان سال ۱۳۷۴ عنوان آقای ‌گلی فوتبال ایران را کسب کرده و یک بازی نیز برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده، صبای قم را در سفر به سیرجان برای مصاف این تیم با گل‌گهر نیز همراهی می‌کند.

مؤمنی که دارای کارشناسی ارشد رشته تربیت‌بدنی است و مدرس دوره‌های بین‌المللی فدراسیون فوتبال ایران است و پیش از این سابقه مربیگری در داماش گیلان را دارد، در حاشیه آخرین تمرین صبا پیش از سفر به سیرجان حاضر به انجام گفت‌وگو به عنوان سرمربی نشد اما در اظهار نظری کوتاه گفت: فعلا سرمربی صبا نیستم و قراردادی با صبا نبسته‌ام، فقط به عنوان کمک به صبا در کنار این تیم حضور دارم.

تیم فوتبال صبای قم امروز دوشنبه 23 بهمن ماه از طریق هوایی به کرمان سفر می‌کند تا از این استان به صورت زمینی راهی سیرجان شده و عصر روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه در دیداری از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر تیم گل‌گهر این شهر صف‌آرایی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار