مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مدال های جهانی با 117 درصد رشد از 6 مدال در سال 94 به 13 مدال جهاني در سال گذشته رسيد.
کد خبر: ۵۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 12 February 2018

به گزارش تابناک قم،حسن عابدی اظهار کرد: سال گذشته میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی یادگار امام در قم پذیرفته شد و با تمام سختی‌ها، مشکلات و محدودیت‌ها موفق شدیم این میزبانی را انجام دهیم که از دستگاه‌های مشارکت‌کننده تشکر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای دومین بار امسال نیز بنا داریم این مسابقات را برگزار کنیم که در جلسه شورای ورزش همگانی استان مصوب شده و امیدواریم دستگاه‌های مخلتف به اندازه توان خود در هر چه بهتر برگزار شدن میزبانی این مسابقه تلاش داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان برون مرزی سال 95 گفت: 140 نفر قهرمان جهان، آسیا و بین‌الملل و غرب آسیا تجلیل شدند و رشد خوبی در این حوزه داشتیم و مدال‌های جهانی با 117 درصد رشد از 6 مدال در سال 94 به 13 مدال جهانی در سال گذشته رسید.

وی با بیان اینکه در کل 17 درصد رشد در مجموعه مدال‌ها و فعالیت‌های ورزشی وجود داشت عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان برای دومین سال پیاپی در سال 95 موفق شد رتبه برتر را در بین استان‌های هم گروه خود کسب کند.

عابدی خاطرنشان کرد:‌ این توفیق وجود داشت که با زحمات همکاران درآمدهای اداره‌کل سال 95 و 96 نسبت به سال 93 سه برابر و حتی در برخی حوزه‌ها چهار برابر شود البته درآمدها با مدیریت افزایش پیدا کرده و از هدر رفت هزینه‌ها جلوگیری شده است.

وی عنوان کرد: اکنون درآمدها به گونه‌ای مدیریت شده که بین تمام هیأت‌های ورزشی بر اساس عملکرد توزیع می‌شود به طوری که هر هیأتی برنامه قابل توجیه داشت که در کارگروه ورزش اداره‌کل تصویب شد تمام اعتبارات مورد نیاز به آن هیأت اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هیأت‌های ورزشی گفت: کمیته فرهنگی هیأت‌های ورزشی باید فعال شود زیرا معتقدیم ورزش بدون معنویت معنا ندارد. اعتبارات مورد نیاز در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار گرفته تا پیوست فرهنگی در کنار ورزش و اماکن ورزشی محقق کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار