امیرآبادی:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تماشایی و مثال زدنی بود، گفت: مردم با مسئولین عقد اخوت نبسته اند و اگر بدانند مسئولی برایشان کار نمی کند حتما او را کنار می‌گذارند، اما هیچ‌گاه انقلاب و نظامشان را رها نمی کنند.
کد خبر: ۵۶۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم،احمد امیرآبادی فراهانی عنوان کرد: امروز مردم ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند؛ هر زمان که خطر احساس شده است مردم به میدان می آیند و امروز حضوری انصافا تماشایی را شاهد هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ساله مردم برای جشن پیروزی انقلابشان حاضر می شوند، ادامه داد: در راهپیمایی امسال علاوه بر آن جشن پیروزی، به دلیل اتفاقاتی که در ماه گذشته رخ داد، مردم امده اند بگویند ما انقلاب، نظام و کشورمان را دوست داریم.

وی افزود: البته مردم گلایه دارند، مردم با مسئولین عقد اخوت نبسته اند و اگر بدانند مسئولی برایشان کار نمی کند حتما او را کنار می‌گذارند، اما هیچ‌گاه انقلاب و نظامشان را رها نمی کنند چراکه کشور و انقلابشان را دوست دارند.

امیرآبادی با بیان اینکه حضور امروز مردم واقعا مثال زدنی بود، گفت: مردم همواره در پیچ های خطرناک انقلاب که احساس خطر کرده اند در میدان حاضر شده اند و امروز نیز یکی از آن روزهاست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار