عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛
آقامحمدی گفت:جمهوری اسلامی به دنبال تعامل با دنیاست ولی تعامل با دنیا به معنای در اختیار غرب بودن نیست،چراکه اگر قرار بود در اختیار غرب باشیم دلیل نداشت که حکومت تشکیل دهیم.
کد خبر: ۵۶۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم؛علی آقامحمدی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیشب در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام زین العابدین(ع) قم، بدترین کار را ناسپاسی و نادیده گرفتن واقعیت ها دانست و افزود: شرایطی در کشور وجود داشت که امکان کوچکترین نقد نسبت به مشکلات اجتماعی و حتی فرهنگی نبود، در وضعیت حجاب، شرایط به جایی رسید که نوع پوشش دختران در دانشگاه ها غیر قابل تحمل بود و دین در حداقل اثرگذاری خود نسبت به مسائل فرهنگی قرار داشت.

وی با بیان این که کودتای داخلی، جنگ هشت ساله، فتنه های سیاسی و تحریم اقتصادی نتوانسته است جلوی نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی را بگیرد گفت: آقای ترامپ کارش به جایی رسیده که نمایندگان شورای امنیت را جمع کرده و از خطر ایران درد دل می کند اما امروز کسی به حرف ترامپ گوش نمی دهد.

وی با بیان این که ایران می خواهد با اجازه خود و بدون اجازه قدرت های شرق و غرب دنیا، قدرت جدیدی را سازمان دهی کند ابراز کرد: رها کردن این مسیر یعنی این که دیگر مردم هرگز به قدرت بازنخواهند گشت و با تنبه سخت توسط استکبار جهانی مواجه می شوند.

آقامحمدی با اشاره به شرایط سوریه ادامه داد: امروز فداکاری های سرداران و نیروهای بسیجی در سوریه تمام معادلات را در این کشور تغییر داده است.

وی گفت: امروز ارتش سوریه سر بلند کرده به گونه ای که هواپیمای اسرائیل را با موشک هدف قرار می دهد.

وی با بیان این که هسته اصلی انقلاب منحرف نشده است افزود: هسته اصلی انقلاب افرادی چون آیات خزعلی، جنتی، امینی، نوری همدانی، طاهری خرم آبادی،بهجت، مشکینی، صالحی نجف آبادی و غیره بود که این افراد در راه انقلاب عمر خود را گذاشتند و ذره ای منحرف نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تاکید بر رسیدگی فوری و قاطع با فسادهای اقتصادی در کشور عنوان کرد: کسانی که معلوم نیست از کجا پیدا شده و منحرف شدند نشان دهنده انحراف انقلاب نیست، چراکه مسیر انقلاب همان مسیر بزرگان آن است که در راه این انقلاب همچنان با قدرت ایستاده اند.

آقا محمدی، انقلاب اسلامی را نعمتی بی بدیل دانست و افزود: متاسفانه افرادی با گذشت زمان به گونه ای در حال تحریف واقعیت ها هستند که همه باورمان شود که دیگر همه چیز تمام و انقلاب منحرف شده ولی واقعیت خلاف آن است.

وی همچنین با اشاره به ریشه های دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: زمانی بدون اجازه شرق و غرب هیچ کاری نمی شد در دنیا انجام داد ولی امام راحل این معادله جهانی را شکست و بدون اجازه شرق و غرب ایران را وارد باشگاه قدرت کرد و دلیل ادامه درگیری آنها با نظام اسلامی این است که با گذشت 40 سال همچنان ورود ما به باشگاه قدرت را قبول نکرده اند و این اساس دشمنی آنها با جمهوری اسلامی است.

وی مقاومت در برابر مستکبران را راه گسترش تشیع در جهان دانست و افزود: اگر آدم فاسد و منحرف داریم، راه آن این نیست که انقلاب را رها کنیم بلکه راه آن این است که امر به معروف کرده و از آدم های صالح و سالم حمایت کنیم.

وی با تاکید بر این که اگر همه عالم از راه خود برمی گشت برای امام(ره) ذره ای اهمیت نداشت و امام(ره) وظیفه دینی خود را با قدرت انجام می داد بیان کرد: خوب و بد همیشه است و جامعه ای وجود ندارد که آدم فاسد در آن وجود نداشته باشد و این که گفته شود که چون در جامعه فساد است دیگر نباید حرفی زد، کار اشتباهی است و موجب سلب مسئولیت دینی نمی شود.

عضو مجمع نشخیص مصلحت نظام با تاکید بر وجود ریزش و رویش در مسیر انقلاب ادامه داد: ما کسانی هستیم که صراط مستقیم را شناخته، امام را درک و رهبری را تشخیص داده ایم و در راهی که صراط مستیقم است باید با قدرت گام برداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که نباید از دشمن توقع داشت که از ما به خاطر افزایش نفوذ و قدرتمان در منطقه تشکر کند گفت: افزیش نفوذ ایران دشمنی ها را علیه ایران تشدید می کند ولی دیگر کاری از آنها بر نمی آید.

وی با انتقاد از برخی تئوری ها در خصوص توسعه کشور با معیارهای غربی ادامه داد: امروز کنگره آمریکا در مورد امام دوزادهم شیعه و تئوری مهدویت و شرایط پس از ظهور امام زمان(عج) تحقیقاتی گسترده ای انجام داده و تئوری های مختلفی برای مقابله با جریان مهدوی در حال برنامه ریزی است که این نشان می دهد مشکل آنها با ما ریشه ای است و آنها با اعتقادات مذهبی و مهدوی ما مشکل دارند.

وی ادامه داد:همه تئوری ها و راه هایی که آمریکا در این سال ها در منطقه انجام داده به منظور خاموش کردن نور جمهوری اسلامی بوده است به گونه که ترامپ به طور رسمی اعلام می کند که 6 هزار میلیارد دلار در افغامستان و عراق هزینه کرده اند تا ایران را به مسلخ ببرند ولی نتیجه آن، نفوذ بیشتر ایران در این 2 کشور بود.

وی با بیان این که اعتقادات مهدوی موجب استکبار ستیزی ملت ایران و همچنین دشمنی مستکبران با ایران شده است گفت: جمهوری اسلامی به دنبال تعامل با دنیاست ولی تعامل با دنیا به معنای در اختیار غرب بودن نیست، چراکه اگر قرار بود در اختیار غرب باشیم دلیل نداشت که حکومت تشکیل دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:خرید سالانه 60 میلیارد دلار تجهیزات نظامی به معنای قدرت عربستان نیست چراکه عربستان شهر العوامیه خود را مانند کاری که صدام با حلبچه انجام داد، با هواپیما بمباران کرد که این نشان از اوج درماندگی آنهاست.

وی برنامه 2030 در حال اجرا در عربستان را همان انقلاب سفید شاه و دوران شاهنشاهی در ایران دانست و گفت: اگر همین روندی که در عربستان وجود دارد ادامه پیدا کند در سال 2030 نه تنها هیچگونه ذخیره ارزی ندارد بلکه 2 هزار و 740 میلیارد دلار دلار کسری نیز خواهد داشت.

آقا محمدی با تاکید بر افزایش نفوذ گفتمان جمهوری سلامی در منطقه بیان کرد: امروز گفتمان جمهوری اسلامی در منطقه موجب راندن مستکبران از لبنان، سوریه و عراق شده و این امر موجب افزایش خشم آنها گردیده است.

آقا محمدی، با تاکید بر این که جمهوری اسلامی برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم تشکیل شده است ادامه داد: منشاء ظلم بزرگ آمریکاست و اگر حکومتی تشکیل داده ایم که بخواهیم با ظالم مبارزه کنیم، راهی جز مبارزه با آمریکا وجود ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که انقلاب تمام شدنی نیست عنوان کرد: خدا تمام معادلات را به نفع اسلام و جمهوری اسلامی تغییر داده به گونه ای که بدون مدد غیبی این انقلاب نه جلو رفته و نه جلو می رود و این موجب شده تا اثرگذاری ما در معادلات منطقه با وجود تمام محدودیت ها بسیار بیشتر از دشمنان باشد.

آقامحمدی در ادامه به تحرکات اخیر عربستان در منطقه اشاره کرد و گفت: عربستان هیچ غلطی نمی تواند بکند چراکه این کشور گرفتاری های بسیاری دارد و هیچ جایگاهی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار