عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران این بود که اُمید را در دل دین باوران دنیا زنده کرد.
کد خبر: ۵۶۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در بررسی تحلیلی دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره باید به این نکته مهم توجه داشت که انقلاب ما یک انقلاب دینی و برگرفته از ارزش های الهی بود و به همین خاطر نیز در بین جبهه مستضعفان و حق طلبان و دین باوران عالم، امید را زنده ساخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط بطلانی بود بر هویت شیطانی جبهه استکبار گفت: مستکبران عالم به دنبال بردگی انسانیت مدرن بوده و هستند و در برابر حقیقت طلبی و عدالت خواهی به هر طریق و بهانه‌ای ایستادگی می‌کنند تا بلکه به این خاطر گزندی به منافع دنیوی آن‌ها نرسد و انقلاب اسلامی و امام راحل این معادله را به هم ریخت.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه تعظیم و بزرگداشت دهه فجر و حماسه ایثار و از خودگذشتگی همه فجرآفرینان انقلاب اسلامی یک وظیفه و تکلیف برعهده ماست، گفت: امروز به خصوص ما وظیفه داریم که به نسل جوان بگوییم این انقلاب به آسانی پیروز نرسید بلکه برای به ثمر نشستن آن خون‌های بسیاری داده شد و ما نباید بگذاریم که به بهانه‌های مختلف و القائات دشمن، این اهداف و آرمان‌ها در جامعه کمرنگ و تضعیف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار