عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی بود و نباید دستاوردهای ارزشمند و بی بدیل این انقلاب اسلامی به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۵۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی آقامحمدی شامگاه شنبه در آئین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار شد، عنوان کرد: همه باید قدردان انقلاب اسلامی باشند وقتی ما ارزش ها و مبانی این انقلاب فرهنگی و مردمی را درک کرده ایم دیگر جایی برای ریزش و غرب زدگی نمی ماند.

وی تصریح کرد:پایبندی مسئولان به جمهوری اسلامی و مبانی انقلاب امری ضروری است در این راستا باید توجه داشت تعامل سیاسی به معنای فرود آوردن سر تعظیم در برابر غرب و بیگانگان نیست.

آقامحمدی اظهار داشت: برخی جریان ها می خواهند انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند سکوت در برابر این جریان غرب زده، ارزشهای اسلامی و انقلابی را از میان می برد.

وی بیان کرد:انقلاب اسلامی با مجاهدت های امام(ره) و رهبری و خون شهیدان راه درستی را پیمود چرا که اگر این راه درست نبود تا به امروز اثری از آن باقی نمی ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: پایبندی انقلاب اسلامی به ارزشهای دینی و انسانی و اخلاقی موجب شده آمریکا و استکبار جهانی درصدد نابودی آن باشند.

وی گفت:امروز حتی ابرقدرت های جهان دریافته اند که انقلاب تمام شدنی نیست و مسیر تعالی و پیشرفت را می پیماید؛ این انقلاب و دستاوردهای مهم آن باید برای مردم به خوبی تبیین شود در این باره لازم است شرایط اسف‌بار طاغوت را برای جامعه یادآوری کنیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی قدرت های برتر آن دوران یعنی شوروی و آمریکا را در هم شکست و بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد؛ حضور ایران در منطقه و همچنین شکست توطئه های استکبار جهانی زمینه ساز خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

وی تصریح کرد: بی شک معنویت و امدادهای غیبی از مهم ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد هنگامی که رهبری در اوج اقتدار در مسجد جمکران حضور پیدا می کنند نشان می هد قدرتی ماورای قدرت های دنیوی جریان انقلاب را هر روز زنده تر می کند.

آقامحمدی یادآور شد: امروز دشمن و در راس آن آمریکا در مقابل سیاست های ایران اسلامی توان مقاومت و ایستادگی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید به دلیل وجود مشکلات در کشور بگوئیم که انقلاب از مسیر واقعی خود خارج شده است چرا که افرادی مانند رهبری نسبت به آرمان‌ها و اندیشه‌های انقلاب و امام(ره) احساس مسؤولیت می‌کنند.

گفتنی است در این مراسم از کتاب فجر ماندگار(دفتر نهم) رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار