جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی مجدد با ولایت فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های الهی و در حقیقت عرصه نمایش و مانور قدرت اسلام و انقلاب اسلامی است. راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور است.
کد خبر: ۵۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۹ 08 February 2018

به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد با ولایت فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و عرصه نمایش قدرت انقلاب اسلامی است.

متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی منتشر شده بدین شرح است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از الطاف و نصرت‌های الهی بود که خداوند نصیب ملت ایران کرد «ذلِک فَضلُ اللَّهِ یؤتیهِ مَن یشاءُ». این انقلاب بزرگ امروز در حالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که مسیری پر عزت و سرشار از اقتدار را پیموده است. سربلندی امروز ما نتیجه و پاداش عهد و پیمانی است که با خدا و رسول خدا برای نصرت دین الهی بسته بودیم و پیروزی انقلاب اسلامی اجر عظیم الهی به وفاداری ملت مسلمان ایران است.

علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، کلمه طیّبه نظام جمهوری اسلامی هر روز ریشه‌دارتر و ثمربخش‌تر می‌شود، اما توطئه دشمنان متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. کمترین سستی و اهمالی می‌تواند دشمن غدّار را به طمع اندازد تا با حیله و ترفندی جدید و نقابی دیگر پایه‌های قدرت نظام را نشانه بگیرد. لذا لازم است با حفظ انگیزه‌های دینی و توجه به جوانان پُرانگیزه و مؤمن، به تقویت اقتدار درونی کشور بپردازیم و تا زمانی که ساخت درونی این نظام بر پایه دین، مردم و ارزش‌های الهی است، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به این بنای پولادین را نخواهد داشت.

اجرای احکام دین، عدالت خواهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از اهداف و شعارهای ارزشمند انقلاب اسلامی بودند که برای حفظ انقلاب باید این شعارها را حفظ کرد و نگذاشت هیچ‌گونه انحرافی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مقام و منزلت بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر نهضت اسلامی اعلام می‌دارد: مدیریت الهی و سکان‌داری امام راحل(ره) و پس از ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عجل ‌الله تعالی فرجه الشریف) قدرت حقیقی اسلام ناب را به صحنه آورده است. این نیروی قدرتمند همچنان برای مبارزه‌ای بی‌امان با استکبار جهانی در میدان حضور دارد و تا پایان ظلم و ستم به این مبارزه ادامه خواهد داد.

عمر با عزت انقلاب اسلامی نشان می‌دهد ولایت فقیه چه نقش عظیمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته است و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در مدیریت بحران‌ها و چالش‌های پیش روی جمهوری اسلامی، اکنون ایران را به یک قطب قدرتمند و تأثیرگذار در تحولات جهانی تبدیل کرده است. شکست فتنه داعش در سوریه و عراق، نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و کشورهای اسلامی و در داخل راهبردهای کلان و عمیق معظم‌له در پیشبرد اقتدار درونی، تقویت باور دینی، بصیرت انقلابی، عدالت، اقتصاد و معیشت مردم و در عرصه پیشرفت‌های علمی، فناوری، نظامی، دفاعی همه از ثمرات ولایت فقیه و نظام اسلامی است.

حضور پر شور و شعور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی مجدد با ولایت فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های الهی و در حقیقت عرصه نمایش و مانور قدرت اسلام و انقلاب اسلامی است. راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور است، لذا شایسته است مسئولان و مدیران نظام اسلامی قدرت و عظمت پایه‌های مردمی نظام اسلامی را درک کنند و عمیقاً و مجدّانه در مسیر خدمت به این مردم انقلابی گام بردارند و این ملت فداکار را در مسیر عزت و اقتدار همراهی کنند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار