اعضا هیئت مدیره تیم فوتبال خبرنگاران استان قم برای مدت دوسال معرفی شدند.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س) با اعلام این خبر افزود: موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س) خدمات رسانی به خبرنگاران استان قم را یکی از مهمترین وظایف خود می داند و همواره در تلاش بوده است تا این وظیفه مهم را به بهترین وجه انجام دهد.

معرفی اعضا هیئت مدیره تیم فوتبال رسانه استان

رسول خادم با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های موسسه در زمینه ورزشی بوده است، بیان کرد: در این راستا این موسسه، برنامه های خوبی در سال های اخیر اجرا کرده است و برگزاری سه مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم های خبرنگاران استان و تیم هنرمندان کشور و یاران علی دایی از مهمترین برنامه های ورزشی موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س) بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رسانه در دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: این مسابقات که سومین دوره آن توسط موسسه در حال برگزاری است زمینه خوبی برای تشکیل تیم فوتبال خبرنگاران بوده است و به امید خدا تمرینات منسجم تیم فوتبال رسانه استان قم بعد از این مسابقات شکل خواهد گرفت.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س) با اشاره به انتخاب اعضا هیئت مدیره تیم فوتبال رسانه استان قم، تصریح کرد: پس از بررسی های بسیار زیاد و تبادل نظر با کارشناسان و به منظور شکلگیری منسجم تیم فوتبال رسانه استان قم هیئت مدیره پنج نفره این تیم انتخاب و نخستین جلسه خود را نیز برگزار کردند.

وی گفت: آقایان رضا ملکی، مهدی حلوایی، ابراهیم پازوکی وعلیرضا شابرم و رسول خادم به عنوان اعضا هیئت مدیره تیم فوتبال رسانه استان قم انتخاب شدند و نخستین جلسه خود را به منظور انتخاب مدیر تیم فوتبال رسانه استان قم برگزار کردند.

خادم با اشاره به انتخاب علیرضا شابرم به عنوان مدیر تیم رسانه ورزش استان قم تصریح کرد: طبق نظر هیئت مدیره تیم، انتخاب کادر فنی برای تیم فوتبال رسانه استان قم یکی از اولیت های مهم مدیر تیم خواهد بود و برنامه ریزی لازم برای انجام تمرینات منظم تیم صورت خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار