ستاره فوتسال قم بعد از كسب سه عنوان برتر مرد سال فوتسال آسيا به عنوان كانديداي انتخاب ورزشكار برتر اخلاق ايران برگزيده شد.
کد خبر: ۵۶۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۸ 05 February 2018

به گزارش تابناک قم، ستاره یک دهه اخیر فوتسال استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی علی‌اصغر حسن‌زاده است که در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون ارم‌کیش قم، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان را دارد.

علی‌اصغر حسن‌زاده که از سنین پایین در سطح اول فوتسال ایران بازی کرده، در رده ملی نیز برای تیم‌های ملی جوانان و امید بازی کرده و در یک دهه اخیر همواره بازیکن ثابت ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران محسوب می‌شود، بعد از کسب افتخارات متعدد در رده باشگاهی و ملی اکنون به عنوان کاندیدای ورزشکار برتر اخلاق ایران انتخاب شده است.

قهرمانی‌های ستاره فوتسال قم در آسیا و رتبه سومی جام جهانی

علی‌اصغر حسن‌زاده در سابقه افتخارات خود موفق به کسب چند عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، مقام سوم جام جهانی 2016 فوتسال، نایب‌قهرمانی جام جهانی کوچک در کشور صاحب‌نام فوتسال ایران یعنی برزیل، قهرمانی داخل سالن قاره کهن و عنوان برترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال‌های 2014 و 2016 شده است.

3 عنوان مرد سالی فوتسال آسیا در کارنامه افتخارات حسن‌زاده

همچنین کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016 و 2017 از حسن‌زاده بازیکنی بی‌بدیل در فوتسال ایران، آسیا و جهان ساخته و این بازیکن که همواره به دور از حاشیه و جنجال‌های ورزش قهرمانی، اخلاق‌مداری و زندگی حرفه‌ای را سرلوحه خود قرار داده، اکنون کاندیدای ورزشکار اخلاق سال ایران به شمار می‌رود.

حسن‌زاده که اکنون همراه با تیم ملی ایران راهی بازی‌های 2018 جام ملت‌های آسیا شده، از سوی مسوولان برگزاری نهمین دوره همایش فرزندان آفتاب به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاب به عنوان برترین ورزشکار اخلاق سال 1396 ایران برگزیده شده است، همایشی که هفتم اسفندماه سال جاری با هدف معرفی برترین‌های اخلاق ورزش کشور در تهران برگزار خواهد شد.

ورزشکاران کشتی و وزنه‌برداری رقبای ملی‌پوش فوتسال قم

این همایش هر ساله به همت موسسه نسل آفتاب در روزهای پایانی سال برای معرفی برترین‌های اخلاق در بخش‌های ورزشکاران زن و مرد، مربیان زن و مرد، روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل استان‌ها و مدیران باشگاه‌ها برگزار می‌شود و قمی‌ها امسال منتظر هفتم اسفند برای انتخاب ستاره فوتسال قم به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران هستند.

این در حالی است که کاندیداهای برترین ورزشکار اخلاق سال 1396 ایران علی‌اصغر حسن‌زاده از فوتسال، علی هاشمی و سهراب مرادی از وزنه‌برداری و و حسن یزدانی از رشته کشتی هستند و روز هفتم اسفندماه در جریان برگزاری همایش فرزندان آفتاب در هر بخش یک نفر عنوان برترین را در حوزه اخلاق از میان کاندیداهای معرفی شده کسب خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار