در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال نوجوانان ايران
تيم فوتبال نوجوانان صباي قم در يازدهمين مسابقه خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور برابر فولاد خوزستان صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۵۶۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 04 February 2018

به گزارش تابناک قم، گروه‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه بیستم بهمن ماه با برگزاری چند مسابقه حساس پیگیری می‌شود و تیم صبای قم در دیداری حساس با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهد.

صبای قم و فولاد خوزستان تیم‌های حاضر در گروه سوم این فصل هستند اما دو تیم در جدول رده‌بندی این گروه شرایطی کاملا متفاوت دارند، در حالی که فولاد خوزستان یکی از شانس‌های صعود از این گروه به مرحله بعد محسوب می‌شود اما صبای قم در خطر سقوط قرار گرفته است.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم بعد از 10 هفته در این بازی به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران هستند، در حالی که صبا از بازی‌های قبل خود سه باخت و هفت تساوی در کارنامه دارد و وضعیت خوبی در جدول ندارد.

از بازی‌های رفت و برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران تنها چهار بازی دیگر باقی مانده و صبا که از بازی‌های قبل خود هیچ بردی در کارنامه ندارد برای حفظ جایگاه خود در لیگ ناچار به شکست حریفان در چهار مسابقه باقی مانده تا پایان مرحله گروهی این فصل است.

این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم‌های نفت اهواز، شاهین شهرداری بوشهر، امید گناوه، حفاری اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال بوشهر رقابت می‌کند و هم اکنون با هفت امتیاز در رتبه هفتم جدول هشت تیمی این گروه است.

بازی‌های هفته چهارم از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود و فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در دیداری حساس از ساعت 14 این روز در میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار