به دلیل برودت هوا، یخ زدگی معابر و آب، تمام مدارس استان دوشنبه 9 بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است. آغاز به کار کلیه ادارات و بانک ها به غیر از دستگاههای امدادی و خدماتی ساعت ۹ می باشد.
کد خبر: ۵۵۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱ 29 January 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: به دلیل برودت هوا، یخ زدگی معابر و آب تمام مدارس استان دوشنبه در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

محسن اوروجی خاطرنشان کرد: بنا به استعلام های انجام شده از هواشناسی، طی روزهای آینده دیگر بارش برف در قم نداریم ولی به دلیل کاهش دما، با سردی هوا مواجه هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اتوبان قم تهران گفت: اتوبان هنوز مسدود می باشد و تردد در این مسیر صورت نمی گیرد، البته یخ زدگی و کولاک در حوزه استحفاظی تهران است و از طرف قم مشکل خاصی وجود ندارد.

ادارات ساعت 9 صبح آغاز به کار می کند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز گفت: آغاز به کار کلیه ادارات و بانک ها به غیر از دستگاههای امدادی و خدماتی ساعت ۹ می باشد.

بارش برف سنگین برف که شب گذشته در قم آغاز شد، مدارس قم در دو نوبت صبح و عصر را تعطیل و باعث مسدود شدن برخی راه های مواصلاتی استان شد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.

گفتنی است کارشناسان هواشناسی از مدت ها قبل ورود سامانه بارشی جدید را پیش بینی کرده و اطلاع رسانی های لازم را در این خصوص انجام داده بودند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار