در لیگ جهانی کاراته؛
رئیس هیئت کاراته استان قم از ناکامی امیر مهدی زاده کاراته کای پرافتخار قم در راه رسیدن به فینال مرحله اول لیگ جهانی کاراته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۱ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخورداری اظهار داشت: مرحله اول لیگ جهانی ۲۰۱۸ کاراته پاریس در سال جدید میلادی در فرانسه در حال برگزاری است که استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان در این پیکارها ۲ نماینده دارد که البته هیچ یک موفق به کسب طلا نشده‌اند.

وی افزود: امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم در وزن ۶۰- کیلوگرم با شکست در دور چهارم این مسابقات و با توجه به برتری رقیبش در نیمه نهایی اکنون در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز شانس دارد و روز یکشنبه برای مدال برنز به دیدار صدرالدین سایماتوف ازبکستانی کاراته کای تند و تیز و چیره دست و نفر اول رنکینگ وزن منهای ۶۰ کیلو گرم جهان می‌رود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این سمابقات مهدی زاده در دور اول ۸ بر صفر لوکا رونر از سوییس را شکست داد و در دومین دور در مصاف با گو جو یونگ از کره جنوبی ۲ بر یک به برتری رسید و در دور سوم ۴ بر ۳ برابر کوزاکی یوگو از ژاپن پیروز از میدان خارج شد.

برخورداری بیان داشت: مهدی‌زاده در دور چهارم غافلگیر شد و ۸ بر صفر برابر دارخان اسدیلف از قزاقستان شکست خورد و پس از این که این کاراته کای قزاق به فینال رسید مهدی زاده در شانس مجدد، یوگنی پلاخوتین از روسیه را ۴ بر یک شکست داد و حالا فرصت کسب برنز این مسابقات را دارد.

وی عنوان کرد: دیگر نماینده کاراته قم سعید علیپور در وزن ۶۷- کیلوگرم بود که در دور اول ۸ بر ۲ برابر دیمیتار لیوسکی از مقدونیه به پیروزی رسید و در دور دوم در دیدار برابر جس روسیلو از بلژیک ۲ بر یک برنده شد اما در دیدار سوم برابر مارسل تادیسی از مجارستان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: با شکست مارسل تادیسی مجارستانی از حریف ایتالیایی، سعید علیپور از حضور در جدول شانس مجدد بازماند و نتوانست در این مرحله لیگ جهانی مدالی کسب کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار