امام جمعه قم:
برخی‌ها عامدانه به دنبال این هستند که ذهن ما را از خدمات و آثار انقلاب اسلامی منحرف کنند در حالی که اگر به آمار و ارقام دقت کنیم، متوجه پیشرفت‌های بسیار زیاد انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شویم. امروز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی پیمان خواهیم بست که بر چالش‌های موجود غالب شویم که این امر امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه ابراز داشت: طلاب و روحانیون در این ایام باید شخصیت با عظمت حضرت زهرا(س) را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه اخلاق فردی و اجتماعی حضرت فاطمه(س) نمونه و بی نظیر است،‌ گفت: حضرت زهرا(س) یک مدیر و راهبر بزرگ در راه ولایت بود.

دستاوردهای انقلاب نباید مورد غفلت قرار گیرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است، تأکید کرد: در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات جمهوری اسلامی باید یادآور شود و نباید این دستاوردها مورد غفلت قرار گیرد چرا که ناسپاسی عذاب الهی را در پیش خواهد داشت.

وی استقلال را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب برشمرد و افزود: امروز کمتر کشوری در منطقه سراغ داریم که بدون ترس سخنان خود را بیان کند و این نشان از استقلال ایران اسلامی دارد.

آیت الله اعرافی، انحراف اذهان عمومی از دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را خیانت به نسل جوان دانست و گفت: استقلال کامل کشور در قالب پدیده انقلاب اسلامی، اتفاقی نادر و کم نظیر در تاریخ ایران است.

غلبه بر مشکلات کشور امکان‌پذیر است

وی افزود: ارائه الگوی مردم سالاری دینی، توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی در زمینه آب و گاز و برق، برداشتن قدم‌های بزرگ در عرصه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و سواد آموزی و در حوزه علم و تحقیق و توجه به ارزش‌های اسلامی، دستیابی به پیروزی‌های مستمر در دفاع مقدس و پس از انقلاب و پیشرفت‌ها در عرصه دفاعی و نظامی و صنعتی تنها بخشی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قم گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با چالش‌هایی مواجه هستیم که توطئه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و وجود مشکلات داخلی و نابسامانی‌ها در توجه به ارزش‌های اجتماعی و خانوادگی، گسست دولت و ملت و فاصله بین مردم و مسئولان و جذاب نشان دادن نظام ستم‌شاهی و فاصله گرفتن نظام اداری از ارزش‌ها و تغییر رویکرد جهادی و انقلابی در مدیریت‌ها از جمله نگرانی‌های امروز کشور است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: امروز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی پیمان خود را با آرمان‌های شهدا و رهبری تجدید می‌کنیم و پیمان خواهیم بست که بر چالش‌های موجود غالب شویم که این امر امکان‌پذیر است.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار