فرمانده حوزه دو شهید قربانی مطرح کرد
فرمانده حوزه دو شهید قربانی گفت: همایش اقتدار بسیج نیز در هفته جاری و در محدوده حوزه دو شهید قربانی و در محلات جرم خیز مانند نوبهار و دروازه ری انجام شده است.
کد خبر: ۵۵۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 23 January 2018

به گزارش تابناک قم،  مسلم مظلومان با اشاره به اینکه مردم و ائمه جماعات از بسیج درخواست برخورد با مزاحمین نوامیس، توزیع کنندگان مواد مخدر و اراذل اوباش در محله‌ها و بوستان‌ها را داشتند، اظهار کرد: حوزه دو مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی در راستای رسیدگی به این گونه درخواست‌های مردم اقدامات لازم برای فراخوان و جذب نیروهای آموزش دیده و ویژه انجام داده است.

وی با بیان اینکه سازماندهی نیروهای گشت عملیاتی در قالب پنج تیم عملیاتی خودرویی و پیاده صورت گرفته است، عنوان کرد: همایش اقتدار بسیج نیز در هفته جاری و در محدوده حوزه دو شهید قربانی و در محلات جرم خیز مانند نوبهار و دروازه ری انجام شده است.

فرمانده حوزه دو شهید قربانی با اشاره به اینکه در رزمایش اقتدار بسیج نیروهای عملیاتی به محل تجمع و اختفا اراذل و اوباش ورود کرده و برخورد و دستگیری‌های لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این گشت‌های عملیاتی را در محله‌ها به صورت مستمر و ادامه دار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم از این طرح استقبال مطلوبی داشته و تقاضای ادامه آن را داشتند، تصریح کرد: امیدواریم اقدامات بسیج مانند گذشته مورد رضایت مردم واقع شده و بتوانیم به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم زیرا یکی از رسالت‌های اصلی بسیج رفع مشکلات مردم و پاک سازی جامعه از اراذل و اوباش است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار