معرفی هفتمین سرمربی در فصل جاری
ورزش استان قم این روزها به‌ویژه با تیم صبا همچون فرزندی ناخواسته رفتار می‌کند که همه قصد نابودی آن را دارند و مشخص نیست این وضعیت مبهم تا کی ادامه دارد. در روزهای اخیر هفتمین سرمربی فصل جاری تیم فوتبال صبای قم مشخص شد و مسعود راشکی که یکی از مربیان بومی استان محسوب می‌شود هدایت این تیم بحران‌زده را پذیرفت.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 23 January 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم که در دومین سال متوالی روزگار سختی را سپری می‌کند همچنان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و تاکنون هیچ‌یک از متولیان ورزش از این تیم سراغی نگرفته است.

براساس اعلام هیئت فوتبال استان قم بنا بود دیدار هفته بیستم سری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بین تیم‌های صبای قم و خونه به خونه بابل در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شود تا تماشاگران به‌آسانی بتوانند برای تشویق صبا به ورزشگاه بیایند، اما به‌یک‌باره ساعاتی پیش از برگزاری مسابقه محل برگزاری تغییر کرده و مجدداً ورزشگاه یادگار امام(ره) برای انجام این بازی اعلام شد، درحالی‌که اصحاب رسانه و هواداران در ورزشگاه حیدریان به سر می‌بردند.

راشکی نیامده رفت

در روزهای اخیر هفتمین سرمربی فصل جاری تیم فوتبال صبای قم مشخص شد و مسعود راشکی که یکی از مربیان بومی استان قم محسوب می‌شود هدایت این تیم بحران‌زده را پذیرفت و کادر خود را نیز معرفی کرد.

به دلایل نامعلوم پیش از آغاز دیدار هفته بیستم، راشکی به علت مشکلات و معضلاتی که اطراف صبا حاکم بود، نیامده استعفا خود را اعلام کرد تا شوکی عجیب به تیم صبا وارد شود و مسئولان تیم نیز در کمال بی‌توجهی برای مربی جدید نیز آی دی کارت صادر نکردند.

سرپرست تیم صبای قم از آن کیست؟

ابتدای لیگ دسته اول فوتبال کشور رضا رهقی به‌عنوان سرپرست صبا معرفی شد، اما در نیم‌فصل به دلیل مشکلات که صبا داشت از سمت خود کناره‌گیری کرد و هیئت فوتبال استان قم علی احمدی را جانشین وی کرد، اما در بازی روز گذشته برابر خونه به خونه بابل وحید نائینی فرد معتمد رئیس هیئت فوتبال استان قم به‌عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت که این مسئله جای تعجب برای هواداران و فوتبال دوستان بود.

کوچینگ صبا در بازی هفته بیستم

ازآنجایی‌که صبای قم همچون کشتی طوفان‌زده رفتار می‌کند و نمی‌تواند سکان خود را کنترل کند هدایت دیدار هفته بیستم صبای قم و خونه به خونه بابل بر عهده داود بهادری بازیکن صبایی‌ها بود که وی از نظر تجربه از بسیاری از بازیکنان پائین محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که این روزها نماینده فوتبال استان قم به زنگ تفریحی برای سایر تیم‌های لیگ دسته اول تبدیل‌شده است و دیگر از آن تیم پر مهره و مدعی ردپایی نمانده است و مسئولان نیز باوجوداین‌همه معضل در تیم خود را به خواب زمستانه زده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های استان قم، طی دو فصل اخیر به‌اندازه کافی از مشکلات و معضلات باشگاه صبا گفته‌اند، اما تاکنون گوش شنوایی برای این مطالب وجود نداشته و هیچ‌کس جامه عمل به این مطالب نپوشانده است.

به نظر می‌رسد که امروزه با ورزش استان قم به‌ویژه تیم صبا هم چون فرزندی ناخواسته رفتار می‌شود که همه قصد نابودی آن را دارند، و مشخص نیست این وضعیت مبهم تا کی ادامه دارد، این روزها حال‌وروز مسئولان ورزش قم مصداق همان ضرب‌المثلی است که می‌گفت" آدم خواب را می‌توان بیدار کرد اما آدمی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد".

مسئولان خود را به خواب‌زده‌اند و این‌همه شکوه و شکایت از وضعیت مبهم روبه سقوط ورزش قم بی‌فایده است و دیگر با گفتن رسانه‌ها دردی درمان نخواهد شد، چراکه چندی است امید ورزش استان در سایه بی‌تدبیری برخی ناامید شده است.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار