تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم به نخستین پیروزی خود در مسابقات فوتسال بانوان کشور دست یافت.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 22 January 2018

به گزارش تابناک قم؛رقابت‌های فوتسال دسته اول زنان کشور در گروه سوم روز دوم خود را به میزبانی قم پشت سر گذاشت که در بازی‌های انجام شده تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم به اولین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.


در این مسابقات که به صورت متمرکز در قم برگزار می‌شود تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم پس از شکست در روز اول، روز یکشنبه برابر تیم نفت امیدیه قرار گرفت و ۵ بر ۳ این تیم را شکست داد و اولین برد خود را دشت کرد.


در این دیدار زیبا افروغ (۲ بار)، مریم دست‌پاک، مریم محمدزاده و زهرا حفیظی برای تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم گلزنی کردند و برای نفت نیز رباب سنان‌زاده، رقیه خورشیدی و ندا علوی در این مسابقه گلزنی کردند.


در سایر دیدارهای روز دوم، تیم جاودان ستاره مریوان با نتیجه ۶ بر ۵ برابر تیم فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران به پیروزی رسید و در دیگر بازی شاهد فسا ۴ بر یک از سد هیئت فوتبال آمل عبور کرد که آسیب دیدگی شدید یکی از بازیکنان تیم شاهد فسا و انتقال وی به بیمارستان از جمله حواشی این بازی بود.


تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم در اولین بازی خود ۴ بر ۳ مقابل تیم جاودان ستاره مریوان شکست خورده بود و اکنون در جدول رده بندی در رده سوم گروه ۶ تیمی قرار دارد و ۳ بازی دیگر تا پایان این دور از مسابقات در پیش خواهد داشت.


این مسابقات به صورت متمرکز و طی ۲ دور رفت و برگشت به انجام می‌رسد و ۲ تیم برتر راهی مرحله بعد می‌شوند و تیم انتهای جدول نیز به دسته دوم سقوط می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار