کد خبر: ۵۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 21 January 2018

در شهر قم، به دلیل حال و هوای مذهبی حاکم بر آن، شاید خیلی ها توقع و انتظار نداشته باشند که جمعی از جوانان هنرمند و علاقمند به رشته تئاتر، بتوانند آنقدر پیشرفت کنند که گروه هنری‌شان رتبه اول کشوری را کسب کند؛ اما این اتفاق افتاد و گروه تئاتر گاراژ، توانست با حضور جوانان بومی شهر قم، برترین گروه تئاتر کل ایران در سال 95 باشد.

این گروه هنری آنقدر در عرصه کشوری خوش درخشیده که نمایش تئاتر مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر به آنها سپرده شده است؛ اما افسوس و حسرت آنجاست که این گروه هنری با جوانان پرانگیزه خود، مورد بی مهری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قرار دارد.

قطعا مردم قم انتظار دارند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امکانات و زیرساخت های لازم را در اختیار این گروه تئاتر قرار دهد تا شاهد خاموش نشدن انگیزه بالای اعضای این گروه هنری باشیم.

اما افسوس و حسرت آنجاست که نه تنها امکانات و زیرساخت های لازم و فضای کار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در اختیار ایشان قرار داده نمی شود، بلکه حتی مجوز نمایش هم به این گروه تئاتر در شهر قم داده نمی شود.

این رفتار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انسان را به یاد این ضرب المثل معروف می‌اندازد که «اگر دستم را نمی گیری، نگیر، حداقل پایم را هم نگیر».

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار