تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در حالی عصر یکشنبه با نتیجه 2 بر 1 در برابر تیم خونه به خونه بابل شکست خورد که قبل از بازی مسعود راشکی ششمین سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داده و تیم بدون سرمربی وارد زمین شد.
کد خبر: ۵۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم، در بازی امروز محمدامین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، علی غلامرضایی، اسامه کاویانپور، محمد عرب‌خراسانی، علی احمدی، مسعود ابرقویی، عرفان بادی، حمیدرضا پاکیزه و سجاد کرمان برای تیم فوتبال صبای قم و سالاری، فرشاد فرجی، امیر منصوریان، وفا هخامنش، محمد قریشی، مهدی حنفی، مهران امیری، سجاد آشوری، رضا معقولی، محمد قاسمی‌نژاد و روح‌الله باقری برای خونه به خونه به میدان رفتند.


در این بازی محمد قاسمی‌نژاد و سجاد آشوری برای تیم خونه به خونه و علی احمدی برای صبا گلزنی کردند.


نابسامانی تیم فوتبال صبای قم تنها به موضوع چالش تعویض مکرر مربیان ختم نشده بلکه تعویض ورزشگاه محل انجام مسابقه و مخالفت سازمان لیگ تنها چند ساعت قبل از بازی، به مشکلات این تیم بحران زده افزود.


در حالی که از یک هفته گذشته مسئولان باشگاه صبای قم مکان برگزاری مسابقه با تیم خونه به خونه را ورزشگاه شهید حیدریان قم اعلام کرده بودند، ولی در روز بازی، سازمان لیگ با برگزاری مسابقه در ورزشگاه حیدریان قم مخالفت کرده و به ناچار بازی به ورزشگاه یادگار امام راحل منتقل و این اقدام باعث سردرگمی بازیکنان و برخی هواداران شده است.


هیات فوتبال استان قم یک ساعت قبل از بازی اعلام کرد: به دلیل مخالفت سازمان لیگ، بازی تیم‌های صبای قم و خونه به خونه بابل در چارچوب مسابقات هفته بیستم لیگ دسته اول در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.


هم اکنون تیم فوتبال صبای قم با 10 امتیاز در کنار راه آهن تهران در قعر جدول قرار دارد و تیم ایرانجوان بوشهر با یک بازی کمتر نیز با 18 امتیاز بالاتر از صبای قم قرار دارد و به نظر می رسد این تیم فاصله چندانی تا سقوط به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ندارد.


مسعود راشکی ششمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم امروز بعد از یک هفته از انتصاب خود از صبای قم و در آستانه بازی حساس این تیم با خونه به خونه بابل، استعفا داد و هدایت این تیم بار دیگر به مسعود خسروی مربی تیم واگذار شد. 


وی در متنی که برای ایرنا ارسال کرده، خاطرنشان کرد: بعد از 20 سال حضور در فوتبال ایران و کار کردن با اساتیدی مثل منصور پورحیدری، علی پروین، مجید جلالی ، اصغر شرفی، بهتاش فریبا، محسن گروسی ، غلام پیروانی، یورگن گده و ..بر خود لازم دیدم که با همه وجود به کمک تیمی بیایم که قهرمان حذفی ایران بود و مربیان و بازیکنان بزرگی در خود دیده بود که متاسفانه با مدیریت ناصحیح طی دهه اخیر به جایگاهی رسید که حدود 24 میلیارد بدهی دارد.


وی ادامه داد: تیمی که در نیم فصل در انتهای جدول برای فرار از سقوط می جنگد نه‌ تنها 9 بازیکن اصلی خودش را از دست می دهد بلکه بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات هیچ بازیکنی هم نتوانست در اختیار بگیرد و بدتر از این شرایط این که نمی دانم چرا مسئولان بلند مرتبه که میلیاردها تومان خرج بازیکنان و مربیان غیر بومی این تیم کرده اند در این شرایط که حدود 90 درصد کادر و بازیکنان بومی هستند حتی نگاهی به این تیم ندارند..!!


راشکی گفت: به هر حال متاسفانه بخاطر عدم صدور کارت مربیگری بنده برای حضور کنار خط و کوچ کردن تیم و مشکلات زیاد تیم احساس می کنم نمی توانم کمکی به تیم مظلوم صبای قم بکنم و ضمن عذرخواهی از همه مردم خوب استان قم مخصوصا فوتبال دوستان گرامی ،کنارگیری خودم را از سرمربیگری صبای قم اعلام می دارم و برای تیم بزرگ صبای قم که این روزا شبیه یتیم سر راهی با آن رفتار شود ، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار