مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با رد هرگونه ریزش و تخریب تونل غدیر گفت: مشکل خاصی برای این پروژه رخ نداده و تنها در بخشی از تونل در سمت رمپ جنوب غربی ریزش خاک صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۵۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی زاده با رد هرگونه ریزش و تخریب تونل غدیر اظهار داشت: مشکل خاصی برای این پروژه رخ نداده و تنها در بخشی از تونل در سمت رمپ جنوب غربی ریزش خاک صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌برداری رمپ‌های تکمیلی تونل غدیر خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی رمپ‌های تکمیلی تونل غدیر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان بین شهرداری و پیمانکار منعقدشده و رمپ دسترسی از خیابان انقلاب به سمت تونل هم‌اکنون در حال احداث است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم ادامه داد: برای این رمپ مهم تاکنون شمع‌ها، احداث دیواره حائل، عملیات خاک‌برداری و زیرسازی تا حدودی انجام‌شده است و هم‌اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تأکید بر اهمیت پروژه با توجه به موقعیت محل و حجم بالای ترافیک، از بهره‌برداری فاز نخست آن از خیابان انقلاب به تونل تا انتهای سال خبر داد و گفت: بلافاصله بعد از پایان فاز نخست، فاز دوم که مربوط به رمپ تونل به سمت خیابان انقلاب بوده در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار