معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم؛
عالی پورگفت:مجتمع‌های گردشگری که درکنار روستاهای استان ایجاد شود،مورد پشتیبانی مدیران استان قم است واداره کل میراث فرهنگی نیزازاین مجتمع‌هاحمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 20 January 2018

 به گزارش تابناک قم؛یونس عالی پور،معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم،با اشاره به راه توسعه استان قم اظهار کرد: راه توسعه استان گردشگری مذهبی و زیارتی است و بخشی از این گردشگری در شهر قم و بخشی دیگر در مزار امامزادگان در روستاهای این شهر است.


وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در روستاهای استان قم وجود دارد و باید این ظرفیت‌های توسط دستگاه‌هایی همچون اداره کل میراث فرهنگی استان به مردم به خصوص سرمایه گذاران معرفی شود.


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: از چند سال پیش مناطق نمونه گردشگری در استان مطرح شد و 12 منطقه نمونه گردشگری در قم داریم. ظرفیت‌های گردشگری در مناطق روستایی استان شناسایی شده و برخی از مناطق گردشگری قم برای سرمایه گذاری آماده است.


عالی پور با اشاره به وجود مجتمع‌های گردشگری در استان قم اظهار کرد: مجتمع‌های گردشگری که در کنار روستاهای استان ایجاد شود، مورد پشتیبانی مدیران استان قم است و اداره کل میراث فرهنگی نیز از این مجتمع‌ها حمایت می‌کند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از سرمایه گذاران برای توسعه روستاهای استان قم استقبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار