امام جمعه قم:
در موضوع اعتراضات اخیر مطالبات به حق مردم به دست فراموشی سپرده نشود؛ مردم کشورمان خواسته های به حقی دارند و با مشکلاتی در زندگی مواجه اند و مسئولان و دست اندرکاران باید بدان رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمن از بین برود. در فتنه اخیر ولنگاری در فضای مجازی موجب شد عده ای تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 20 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس با اشاره به جریان اغتشاشات و اعتراضات اخیر عنوان کرد: در اغتشاشات عده ای گوش به سخنان آمریکا و اسرائیل و دشمنان دادند و حوادثی را رقم زدند.

امام جمعه قم افزود: موضوع اعتراضات اخیر چند بعد دارد اول اینکه مطالبات به حق مردم به دست فراموشی سپرده نشود؛ مردم کشورمان خواسته های به حقی دارند و با مشکلاتی در زندگی مواجه اند و مسئولان و دست اندرکاران باید بدان رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمن از بین برود.

آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: در فتنه اخیر ولنگاری در فضای مجازی موجب شد عده ای تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیرند؛ این افراد فریب خورده متاسفانه دست به اقداماتی زدند که بسیار ناشایست بود، امید است آن ها متوجه اشتباهات و خطاهای خود بشوند و بدانند که در پیروی از آمریکا و اسرائیل چنین خطایی مرتکب شده اند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: ملت ایران اجازه نمی دهند عده ای به اسلام و قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین کنند؛ برای جلوگیری از توطئه های دشمن همه باید با وحدت و اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی نمائیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: ما نسبت به همه مطالبات و مشکلات مردم با خبر هستیم و مسئولان نیز در این باره وظیفه سنگینی دارند اما نباید به بهانه وجود مشکلات در مسیر اهداف دشمنان حرکت کرد.

وی گفت: آمریکا و دست نشان داده های آن انگیزه های دینی و عواطف ملت ایران و اقتدار و دفاع موشکی را نشانه گرفته اند؛ دشمن با شکست سختی در این توطئه مواجه شد و به تعبیر رهبری سرشان به سنگ خورد و می دانند که اگر اقدامی علیه ملت ایران انجام دهند با شکست روبرو خواهند شد.

وی در خصوص دیدار مردم قم در 19 دی عنوان کرد: قم بنا به گفته رهبری مردمی با بصیرت و آگاه و شجاع که دارد که به حق شایسته تکریم هستند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: این مردم همواره در صحنه های انقلابی حضور داشتند و باید این روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

وی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: دشمنان در تلاشند جوامع اسلامی با ترک امر به معروف و نهی از منکر به سمت انحطاط پیش روند اما رفتار امت اسلامی باید به گونه ای باشد که در مقابل مستکبران و بدخواهان پیروز باشند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به برخی از رویدادها نیز بیان کرد: در این هفته میلاد با سعادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم که این روز را به پرستاران تبریک می گوئیم.

وی در مورد درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه کشتی سانچی نیز خاطرنشان کرد: این عزیزان در راه انجام وظایف و رسالت خود و به دور از وطن جان باختند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار