رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:
در ساعات آینده آب و هوای ابری در برخی از ساعات همراه با بارش باران و وزش باد نسبتا شدید در استان پیش بینی می شود. در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5- درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.
کد خبر: ۵۵۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 20 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف اوایل شب همراه افزایش ابر و وزش باد و در اواخر وقت در ارتفاعات با بارش برف همراه است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی افزود: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 5- درجه و 16 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به چهار درجه و 10 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان قم خاطر نشان کرد: فردا آب و هوای استان ابری در برخی از ساعات همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات، اواخر وقت کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، فردا جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز یکشنبه هفته آینده، آب و هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب دو درجه و 15 درجه است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با 5- درجه و منطقه کوه سفید با 14 درجه بود.

قاضی عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5- درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار