مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم مطرح کرد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مساحت تالاب‌های استان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و دلیل این مساله کم شدن حق آبه زیست محیطی برای استان قم است.
کد خبر: ۵۵۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 19 January 2018

به گزارش تابناک قم، تورج همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تدوین نقشه جامع استان قم اظهار کرد: این نقشه جامع توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است و این نقشه ساماندهی بخش‌های مختلف را انجام می‌دهد.


وی ادامه داد: در اطراف شهر قم فضای سبز به صورت جدی در حال بین رفتن است، 500 هکتار فضای سبز در اطراف این شهر وجود دارد، شهرداری قم قرار است که یک کمربند فضای سبز به مساحت چهار هزار هکتار را در اطراف شهر به وجود بیاورد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: حق آبه اختصاص پیدا کرده برای استان تنها بر روی کاغذ بوده است و ما به صورت جدی برای تخصیص این حق آبه تلاش می‌کنیم.


همتی در پایان مدیریت آب در استان قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مساحت تالاب‌های استان قم نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده، دلیل این مساله کم شدن حق آبه زیست محیطی برای استان است، همچنین شاهد پایین بودن بهره وری در بخش کشاورزی استان قم هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار