مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم راهکار مقابله با تحریم‌ها را تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولید داخل دانست و گفت: تکیه بر روحیه بسیجی تحریم‌‌ها را بی‌معنا می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 18 January 2018

به گزارش تابناک قم،علی‌جان صادق‌پور در همایش تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان قم اظهار کرد: امروز به برکت ایثارگری‌ها و ایستادگی‌ها جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران تحریم‌ها و تهدیدهای درونی و بیرونی، کشور در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایثارگران و بسیجیان هر جا که مصلحت ایجاب کرده در کمال اخلاص، تقوا و بدون منت و توقع در صحنه دفاع از انقلاب حاضر بوده‌اند، یادآور شد: این عزیزان به دور از تعلقات مادی و با از خود گذشتی، تنها برای رشد و تعالی کشور و دفاع از دین و اعتقاداتشان پا به عرصه‌های مختلف گذاشتند و با سربلندی بیرون آمدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر تفکر بسیجی از پیچ‌های سخت عبور کرده است، بینش، بصیرت، ولایت‌پذیری و عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را از ویژگی‌های تفکر بسیجی دانست و تاکید کرد: همین امر موجب  شده یزدیان زمان همواره به مقابله با آن بپردازند که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی بارها به روش‌های گوناگون این مخالفت خود را نشان داده‌اند.

وی تحریم‌ها را یکی از راهکارهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: وقتی در مقابله این حربه دشمن با بینش و بصیرت حاصل از تفکر بسیجی ایستادگی کرده و در این راه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولید داخل حرکت کردیم، تحریم بی‌معنا خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار