فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی مطرح کرد
فرمانده حوزه دو شهید قربانی قم از برپایی دو نمایشگاه فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی در منطقه نوبهار قم و صحن آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) به همت پایگاه‌های شهیدان رجایی و کلهری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 18 January 2018

به گزارش تابناک قم،مسلم مظلومان با اشاره به فعالیت‌های حوزه 2 مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با پیشکسوتان بسیج، برپایی ایستگاه خدمات‌رسانی درمانی به مردم در منطقه نوبهار، اعزام طلاب به مساجد و محله‌ها و برگزاری همایش‌های بصیرتی در مساجد و مدارس از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نخبگان قرآنی پایگاه‌ها از دیگر برنامه این حوزه مقاومت بوده است، عنوان کرد: افتتاح پایگاه شهید عباس حاجی‌زاده، اجرای رزمایش گشت عملیاتی در محدوده استحفاظی حوزه، برگزاری همایش حضور اقتدار در مسجد مقدس جمکران، اجرای مسابقات ورزشی در سطح حوزه، برگزاری همایش پیشکسوتان در سطح حوزه و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور نیز توسط بسیجیان حوزه شهید قربانی دنبال شده است.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی با اشاره به حضور بسیجیان در دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری مطرح کرد: همانطور که ایشان نیز در دیدارهای مختلف خود تاکید داشته‌اند، بسیج باید به صورت مستمر در عرصه‌های مورد نیاز جامعه ایفای نقش داشته باشد.

وی ادامه داد: مسؤولان و شورای حوزه دو شهید امرالله قربانی با خانواده‌های شهیدان عرب خراسانی و شفیعی و شهید مدافع حرم محمد شریف سروری دیدار کردند و با آرمان پاک شهدا تجدید بیعت کردند.

مظلومان با اشاره به دیدار فرماندهان حوزه شهید قربانی با خانواده‌های مرحوم غلام‌حسین شیخ جبلی و محمد مظفری از بسیجیان پیشکسوت این حوزه مقاومت خاطرنشان کرد: نمایشگاه خیمه‌گاه شهدا با محوریت پایگاه مقاومت شهید رجایی در منطقه نوبهار برپا شد که با غرفه‌های مختلف از جمله ویزیت رایگان پزشک عمومی، کودک و نوجوان، تیراندازی لیزری، مشاور اجتماعی، ایستگاه صلواتی، اقتصاد مقاومتی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی به شیوه مطلوب مورد استقبال مردم و مسؤولان استانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پایگاه مقاومت بسیج شهدای مهدیه نیز مراسم سخنرانی رحیمی‌مقدم از کارشناسان برجسته سیاسی با موضوع استکبارستیزی برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز طی نشست بصیرتی در مسجد جامع قم به ایراد سخن پرداخته است.

مظلومان با اشاره به اینکه نشست‌های روشنگری مسجدمحور نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اربابی از اساتید حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در مسجد چهل اختران برگزار شده است، گفت: برپایی نمایشگاه فرهنگی در صحن آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) با محوریت پایگاه مقاومت شهید کلهری از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی یادآور شد: مسابقات قرآنی بین نخبگان پایگاه‌ها نیز در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و اقامه و صحیح‌خوانی نماز برگزار شد که با استقبال مطلوب بسیجیان نیز همراه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار