جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر و باطری خودروهای سنگین خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷۰ فقره سرقت در استان اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸ 18 January 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی افزایش ناگهانی سرقت ECU خودرو و باطری خودروهای سنگین در سطح شهر قم، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی و دستگیری آن‌ها نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اغلب سرقت‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس صورت می‌گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: مأموران پس یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند که خودروی موصوف به‌صورت وکالتی در اوایل مهرماه سال جاری در اختیار سارق سابقه‌دار، است که شناسایی و دستگیری سارق در این زمینه آغاز شد.

سرهنگ درویشی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام فعالیت‌های گسترده محل سکونت سارق را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به آدرس موصوف اعزام و نامبرده را که از حضور مأموران مطلع شده پس از تعقیب و گریز نهایتاً متوقف و به پلیس آگاهی استان منتقل می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به70 فقره سرقت ECU خودروهای سبک و باطری خودروهای سنگین با همدستی یک نفر و فروش اموال مسروقه به‌منظور تأمین مخارج زندگی و اعتیادشان اعتراف کرد.

وی تأکید کرد: تحقیقات پیرامون دستگیری دیگر متهم متواری و مالخر همچنان ادامه داشته و در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان است. نهایتاً متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار